سید مهدی ساداتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 35 نفر از نامزدهای ثبت نام شده برای رقابت های انتخاباتی شهر خمین، 9 نفر برای شهر قورچی باشی ،162 نفر در بخش مرکزی و 92 نفر در بخش کمره برای شوراهای اسلامی روستایی نام نویسی کرده اند.
وی بیان کرد: ثبت نام از نامزدها در روز شنبه با ازدحام جمعیتمواجه بود.
فرماندار خمین افزود: افرادی که قصد ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی را دارند باید سریعتر اقدام به نام نویسی کنند و این مهم را به ساعات پایانی روز آخر موکول نکنند.
وی بیان کرد: ثبت نام داوطبان انتخابات شورای اسلامی در فرمانداری و در بخشداری های کمره و مرکزی انجام می شود و تنها در زمان رسمی اعلام شده انجام می شود.
فرماندار خمین گفت: 103 روستا واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی روستایی هستند که از این تعداد 102 روستا دارای شورای اسلامی سه نفره و یک روستا پنج نفر می شود.
ساداتی افزود: در مجموع تعداد 12 نفر شامل خمین ، هفت نفر و شهر قورچی باشی پنج نفر و 311 نفر روستایی منتخب شورای اسلامی شهری و روستایی خواهند شد.
نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند آغاز شد و تا 6 فروردین ادامه دارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان 29 ماه اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 110 هزار نفر جمعیت در 2 شهر و 180 روستا است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.