سید محمد هادی موسوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا میزان اعتبارات مصوب سال جاری شهرداری اردستان را 60میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان اعتبار 60 درصد عمرانی و 40 درصد شامل اعتبار جاری است.
وی به جدول گذاری، بلوک فرش و نورافشانی بلوار شهرک حافظ شامل دو هزار متر جدول گذاری و پنج هزار متر مربع بلوک فرش با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: ادامه بلوار شهرک حافظ به طول دو هزار مترامسال اجرا می شود.
شهردار اردستان با بیان این که هزار و 500 متر کانیوگذاری با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال در کوچه های محل های اردستان اجرا شده است خاطر نشان کرد: بلوک فرش و جدول گذاری بلوار مطهری واقع در شهرک مدرس به مساحت پنج متر مربع ونصب ست ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
موسوی افزود: کانیو گذاری، آسفالت و لکه گیری معابر محله های اردستان که نیاز به بازسازی و مرمت دارند در دستورکار سال جاری شهرداری قرار دارد.
شهردار اردستان تکمیل پایانه مسافربری این شهرستان و ادامه بلوار خیابان قیام حد فاصل میدان آیت الله سید علیرضا جدلی تا میدان دادگستری را از برنامه های آینده شهرداری اعلام کرد.
وی آسفالت رینگ غربی از انتهای خیابان شریعتی تا دانشگاه آزاد، اجرای مبلمان شهری و ادامه فاز دوم پارک شهرک حافظ را از مهم ترین برنامه های شهرداری اردستان در سال جاری اعلام کرد و گفت: کانیوگذاری، آسفالت و لکه گیری معابر و اجرای آب نمای ورودی شهر از دیگر برنامه های شهرداری است.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.