به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در حاشیه دیدار با استاندار اصفهان اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان نوروز 96 را با موفقیت‌های خوبی آغاز کرد و توانست با احداث ایستگاه‌های امنیت و سلامت که کلید آن در کشور توسط این فرماندهی زده شد در زمینه کاهش تصادفات فوتی به جایگاه خوبی دست پیدا کرده و رتبه اول کاهش تصادفات کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در داخل شهر با کاهش 50 درصدی و در برون شهر با کاهش 29 درصدی تصادفات فوتی روبه‌رو بودیم و در مجموع راه‌های شهری و برون شهری نیز تصادفات فوتی استان 36 درصد نسبت به نوروز 95 کاهش پیدا کرد و این درحالی بود که میانگین کاهش تصادفات فوتی کشور در نوروز امسال 8 درصد بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان سال 95 را سالی پرفراز و نشیب برای پلیس استان توصیف کرد و اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات خوبی در برخورد با باندهای خلافکاری و مجرمان حرفه‌ای انجام گرفت و در زمینه استرداد اموال مسروقه به مالباختگان و همچنین انهدام کانون‌های جرم و برخورد توزیع کنندگان مواد مخدر دست آوردهای خوبی به دست آوردیم.

وی یکی از کارهای مهم پلیس استان را آموزش مردم در خصوص آشنایی با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته کارشناسان ما با تعامل‌های صورت گرفته در مساجد، مراکز علمی، کارگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس حضور یافته و به آموزش و ارائه هشدار‌های انتظامی برای مردم پرداختند که تاثیرات خوبی نیز در افزایش آگاهی مردم و ارتباط بیشتر آحاد جامعه با بدنه پلیس داشت.

سردار آقاخانی افزود: ان‌شاءالله سال 96 با تحرک بیشتر در ماموریت‌های میدانی و صفی شروع خواهیم کرد چرا که احساس می‌کنیم در برخی از مناطق و جغرافیای استان مردم در خصوص برخی مسائل امنیتی و انتظامی دغدغه دارند و قصد داریم این این دغدغه‌ها را شناسایی کرده و بر اساس آنها ماموریت‌های خود را اجرایی کنیم.

وی مقابله با قاچاق کالا را از دیگر برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان در سال 96 عنوان کرد و گفت: با توجه به تاثیر مبارزه با قاچاق در امنیت اقتصادی کشور به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 96 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طرح‌های خود در این زمینه را شدت بیشتری خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مطمئناً نیروی انتظامی در موضوع امنیت اقتصادی می‌تواند تاثیرگذار باشد گفت: پلیس استان هم با آغاز سال 96 طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا را با جدیت آغاز کرده است.

وی موضوع مقابله با سرقت، توزیع و مصرف مواد مخدر، ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و کاهش تصادفات را از دیگر دغدغه‌های مهم مردم استان عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوعات در دستورکار ویژه فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و برای هریک از آنها ماموریت‌های میدانی تدارک دیده شده است.

سردار آقاخانی در ادامه مهمترین ماموریت پلیس استان در سال 96 را تامین امنیت انتخابات عنوان کرد و گفت: برای این رزمایش بزرگ تعداد 11 هزار نیرو به‌کارگیری خواهند شد و ساز و کار یک انتخابات پرنشاط، آزاد و امن و آرام فراهم شده تا ان‌شاء‌الله مردم با آرامش کامل در پای صندوق‌های رای شرکت کنند.

وی با تقدیر از حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان استان از نیروی انتظامی گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم و دستگاه‌‎ها ، امنیت کاملی را در سال 96 که با امنیت انتخابات همراه است رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 606568
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.