به گزارش ایرنا، فریدون همتی در این دیدار به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی،تولید-اشتغال اشاره کرد و افزود: امیدواریم در سال جاری با تمام توان و با بهره گیری همه امکانات برای نیل به اهداف معظم له اقدام کنیم و شاهد سالی خوب و موفق مانند سال 95 باشیم.
استاندار قزوین با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال جاری، در ادامه به نقش و جایگاه آیت الله محمدی تاکندی در جریان ها و گروه های مختلف استان اشاره کرد و خطاب به وی گفت: بدون شک با توجه به نفوذ و جایگاه موثر شما در میان گروه ها و توده های مردم، نقش خود را در دعوت از آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات به خوبی ایفا کرده و مردم نیز به این دعوت شما پاسخ مناسب خواهند داد.
آیت الله علی محمدی تاکندی نیز در این دیدار با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع)،افزود: این امام بر نجات جامعه از معضل ترویج تنبلی و افزایش کینه و کدورت تاکید کرده اند که متاسفانه امروزه این 2 در سطح جامعه ما به شکل گسترده ای قابل مشاهده هستند.
وی در ادامه از مدیران خواست تا در سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال با توان بیشتری در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند و پاسخگو بودن به مردم را فراموش نکنند.
آیت الله تاکندی از سال 1373 تاکنون به تدریس دروس خارج فقه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین مشغول است و سابقه 2 دوره نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را دارد.
6101* 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.