میترا سیدان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نقشه های هواشناسی، ابرناکی، بارش باران، رعد و برق و وزش باد تا فردا یکشنبه در بیشتر مناطق استان بویژه نواحی شرقی پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه مه آلودگی در مناطق بارشی دور از انتظار نیست، تصریح کرد: این سامانه به تدریج از فردا از سمت شرق استان خارج خواهد شد.
وی با بیان اینکه دیگر احتمال چندانی برای بارش برف در استان اصفهان وجود ندارد، اظهار کرد: ممکن است بارش های خفیف و پراکنده برف در ارتفاعات غربی استان داشته باشیم.
سیدان با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه کاهش خواهد یافت، گفت: یک سامانه جوی دیگر از روز چهارشنبه وارد استان اصفهان خواهد شد.
وی با اشاره به بارش باران شب گذشته در سطح استان اصفهان گفت: بیشترین بارش ها در سمیرم، دهاقان و شهرضا به ترتیب با 30، 26 و 17 میلیمتر گزارش شده است.
همچنین به گزارش ایرنا، هوای کلانشهر اصفهان برای فردا، یکشنبه، قسمتی ابری، مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز دوشنبه، کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
دمای فعلی این کلانشهر 11 درجه سانتیگراد با 62 درصد رطوبت است و در 24 ساعت گذشته حدود 10 میلیمتر بارش باران داشته است.
گرمترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته چوپانان و خور وبیابانک با 23 درجه و سردترین نقاط، فریدونشهر و بوئین میاندشت با 2 درجه زیر صفر بوده است.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.