به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به درپیش بودن نوروز افزود: سعی کنیم همان طور که خداوند در این ایام همه چیز را نو و زنده می کند،ما نیزنشاط پیدا کنیم و معنویت خود را بالا ببریم.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان افزود: مسوولان احساس مسولیت کنند و کارها را پیش ببرند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال 94را سال اقتصاد مقاومتی و سال 95 را اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری کردند بر ضرورت تلاش برای تحقق این راهبرد و خوشنودی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد .
وی در ادامه با بیان اینکه همان طور که قرآن ،امام خمینی و مقام معظم رهبری از اول انقلاب تا کنون تاکید کردند،دشمنان هیچ وقت به ما خوبی نمی کنند افزود: مساله برجام و بی عهدیشان برای ما یک تجربه عملی است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: این ها هر روز بهانه می آورند ،دست به هر خیانتی می زنند اما بعد می گویند ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند.
وی افزود: هرگز یادمان نرود که دشمنان هیچ وقت خیر ما نمی خواهند.
آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) گفت: همه زن های عالم باید به ایشان افتخار کنند،حضرت زهرا (س ) بهترین مادر و همسر هستند.
وی اظهارکرد: اگر محبت به اهل بیت و حضرت زهرا داریم باید زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهیم.
گ.8114 / 2093 ** امیر حسین اکبری ** دریافت کننده: اصغر دواتگر** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.