سرهنگ پاسدار حسن فخرل روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد با 6 دستگاه اتوبوس در سه مرحله از 29 اسفند 1395 تا 8 فروردین ماه 1396 در قالب سفرهای راهیان نور به مناطق جنوب اعزام می شوند.
وی با بیان این که زائران شهدا هر سال با بصیرت بیشتری سفر معنوی راهیان نور را انتخاب می کنند، افزود: این به برکت خون شهداست که هر سال جمعیت بیشتری با دل‏ هایی سرشار از شور و اشتیاق به سمت جبهه‏ ها حرکت می‏ کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: طرح راهیان نور استمرار حرکت رزمندگان به سمت جبهه های نبرد است، چرا که امروز همان شور و اشتیاق در دل زائران موج می‏ زند.
فخرل با اشاره به این که اردوهای راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور است تصریح کرد: اردوهای راهیان نور تاثیرات مثبتی بر مردم به ویژه نسل جوان دارد.
وی افزود: راویان در اردوهای راهیان نور جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای زائران تشریح می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان این که مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در مناطق عملیاتی فرهنگ ایثار و شهادت را می ‌آموزند تصریح کرد: این اقدام ها سبب می‌ شود جانفشانی رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشود.
سرهنگ فخرل افزود: برنامه‌ های مختلفی در طول اردوهای راهیان نور برای زائران برگزار می ‌شود که شامل بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، اروندکنار، دهلاویه، طلائیه و شلمچه خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان نیز در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مسعودیان افزود: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب شده و تاثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمنان خواهد داشت.
مسعودیان خاطر نشان کرد: راهیان نور و از خود گذشتگی‌ غیورمردان این سرزمین انقلابی و اسلامی یکی از موثرترین راه‌ هایی است که بتوان در برابر این همه هجمه دشمنان داخلی وخارجی ایستاد.
وی گفت: زنان ومردانی که به این سرزمین سفر می کنند درس رشادت، شهامت، ایستادگی، دوست شناسی ودشمن شناسی وخستگی ناپذیری درراه انجام وظیفه و تحصیل رضایت خداوند را تا آخرین لحظه و با تمام وجود می آموزند.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.