به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آتش نشانی کاشان، سید مهدی مجدالاشرافی با اشاره به تماس با سامانه 125 آتش نشانی اظهار کرد: انفجار یکی از بطری های حاوی مواد محترقه باعث تورم و سوختگی سطحی از ناحیه دستان این جوان 18 ساله می شود.
وی افزود: پس از اطلاع خانواده از حادثه و در جریان گذاشتن سازمان آتش نشانی، کارکنان عملیاتی ایستگاه 2 آتش نشانی سریع به محل واقع در خیابان شهید مفتح اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: پس از رعایت موارد ایمنی تمام مواد محترقه دست ساز با استفاده از « کاربیت» از محل خارج و برای امحا به خارج از فضای شهر انتقال یافت.
وی ادامه داد: امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار 13 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حادثه های احتمالی آخرین چهارشنبه سال خواهیم بود تا به خوبی و به موقع بتوان به یاری شهروندان شتافت.
مجدالاشرافی با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار کرد: 45 نفر نیروی عملیاتی همراه با تجهیزات کامل در ایستگاه ها و محل های از پیش تعیین شده در سطح شهر برای امداد رسانی، آموزش و انجام ماموریت های احتمالی استقرار می یابند.
وی با تاکید براین که حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال نقش موثری دارد، افزود: با توجه به آمار و گزارش های حوادث اعلام شده در سال قبل، بیشتر آتش سوزی های این شب ناشی از آتش زدن ضایعات بوده است.
وی نقش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان، در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه های مهم بیان کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی و پیشگیری از حوادث و سوانح و نحوه مقابله با آن ها درسطح مدارس شهرکاشان، چاپ و توزیع پوستر و نصب تابلوهای هشدار دهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر ازجمله طرحهای این سازمان برای کاهش حوادث آخرین چهارشنبه امسال است.
مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ابراز امیدواری کردد: امسال با هوشیاری و همکاری شهروندان و خانواده های، شب چهارشنبه پایان سال را در کنار نیروهای امدادی و انتظامی بخوبی و بدون حادثه پشت سربگذاریم.
7408/6136 * تنظیم کننده : یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.