** احمد رضوانی، فرماندار اصفهان از انصراف 6 نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در این شهرستان خبر داد.

**مرتضی رحمانی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: از 23 دی تا 17 اسفند سالجاری در مجموع 953 هزار و 106 قطعه پرنده به دلیل آنفلوآنزای حاد پرندگان در این شهرستان، تلف یا معدوم شدند.

**پروژه بیو مکانیکی نهالکاری به مساحت 2 هزار و 500 هکتار از کانون های بحران فرسایش بادی دشت سجزی واقع در شرق اصفهان روز شنبه با حضور با حضور رئیس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور و استاندار اصفهان افتتاح شد.

**بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، در شهرستان چادگان با 20 میلیمتر ثبت و گزارش شد.

**حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توان کافی برای حمایت از فعالیت های فرهنگی را ندارد و مردم می توانند با کمک های مالی خود در عرصه فرهنگی این کمبود را جبران کنند.

**جعفر جعفر صالحی، معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر نمایشگاهها و تولیدات صنایع دستی در این استان خبر داد.

**رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت: مشکلات آلودگی خاک و فرسایش آن، آلودگی هوا و بحث کمبود آب از چالش های اصلی استان اصفهان در حوزه منابع طبیعی است.

** آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امروز انقلاب اسلامی رویش بسیاری دارد که یکی از نمودهای آن حضور جوانان پرشور در برنامه های فرهنگی و هنری مساجد است.

** غلامحسین شفیعی، مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: سازمان استاندارد ایران علاوه بر تضمین کیفیت کالاهای تولید داخل دارای نشان استاندارد از خریداران این کالاها به طور کامل حمایت می کند.

گ/6994 / 2093 **خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.