به گزارش ایرنا روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان روز چهارشنبه به نقل از سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در دوازدهمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان به ایرنا افزود: جوانان به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه جامعه همواره در انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس ،دوران سازندگی و در همه عرصه های ملی و مذهبی نقش‌آفرینی ویژه ای داشته و دارند.
وی اضافه کرد: این صندوق باید حمایت بیشتری از جوانان کند و به‌جای سپرده‌گذاری منابع در بانک‌ها، به طرح‌های خلاق تسهیلات ارائه کند.
سهل آبادی گفت: نهال جوانان دراتاق بازرگانی اصفهان به ثمررسیده است و بخش جوانان به‌ عنوان یکی از بخش‌های موثر و فعال اتاق بازرگانی طی سال جاری بوده است.
وی تاکید کرد: تربیت یکهزار بازرگان برای آینده اقتصاد استان از برنامه‌های اصلی شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی است.
رئیس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از برگزاری 45 رویداد در سال 95 از سوی معاونت جوانان خبر داد و گفت: هفت کمیته تخصصی ذیل شورای عالی جوانان فعالیت می‌کند و تمام رویدادهای برگزارشده از طریق کمیته‌ها دنبال می‌شود.
امیرکشانی از استقبال سایر اتاق‌های بازرگانی برای برگزاری دوره بازرگانان کوچک خبر داد و گفت: کمیته بازرگانان کوچک معاونت پس از برگزاری دومین دوره در اصفهان، نخستین دوره را در اتاق بازرگانی زنجان برگزار کرد.
به گزارش ایرنا، صندوق نوآوری و شکوفایی، نهادی با شخصیت حقوقی و دارای استقلال استخدامی، اداری، مالی و معاملاتی است که اساسنامه آن در سال ۱۳۹۰ به تصویب هیئت وزیران رسید.
صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی شدن دانش از طریق ارائه کمک‌ها و خدمات مالی و پشتیبانی به شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌ بنیان تشکیل شده است.
رئیس جمهوری رئیس هیئت امنای این صندوق است.
سرمایه اولیه این صندوق، 30 هزار میلیارد ریال است که از طریق حساب ذخیره ارزی یا صندوق توسعه ملی یا سایر منابع در حداکثر سه سال، تأمین و پرداخت می‌شود.
حمایت‌های مالی صندوق نوآوری و شکوفایی شامل انواع کمک بلاعوض، یارانه، ارائه تسهیلات، پرداخت تمام یا بخشی از سود تسهیلات و جرایم متعلقه، انواع خدمات ضمانت‌نامه و مشارکت و سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآوری و فناوری با استفاده از سپرده‌گذاری، جذب و هدایت منابع بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و صندوق‌ها در راستای اهداف و وظایف و اختیارات این صندوق است.
ت/7153/ 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.