به گزارش ایرنا، در این نشست حمیده برومند نژاد رئیس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان، آران و بیدگل و حومه به ارائه گزارش عملکرد در دوره چهارساله هیات مدیره پرداخت و از جمله فعالیت های مهم انجمن به برگزاری تور کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در کاشان و همچنین همکاری با شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه ارایه خدمات مختلف و مطلوب تر به گردشگران داخلی و خارجی اشاره کرد.
در پایان این نشست با برگزاری انتخابات و با رای اکثریت اعضا، مهدی ژاله خواه، ابراهیم طوقانی، حمیده برومند نژاد، آزاده خراسانی، بدری زاهدی، علی دشتبان زاده و حمید کافی زاده به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان، آران و بیدگل و حومه انتخاب شدند.
حسین خرمی و عباس تابنده به عنوان منتخبان علی البدل هیات مدیره و قاسم گندمی به سمت بازرس اصلی و مهلا رئوفی نژاد بازرس علی البدل انتخاب شدند.
انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان، آران و بیدگل و حومه در 14 مهرماه سال 1392 ثبت شد.
پیگیری حقوق راهنمایان گردشگری و ایجاد تعامل با دیگر تشکل های گردشگری همچون آژانس های مسافرتی،هتل ها و مراکز اقامتی، ایجاد زمینه اشتغال برای راهنمایان گردشگری و انسجام قانونی در تبیین نوع وظایف و فعالیت های راهنمایان گردشگری از دیگر اهداف این انجمن صنفی بشمار می آید.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.