به گزارش ایرنا از جشنواره حسنات، برنامه بزرگداشت‌های این دوره جشنواره حسنات به دو کارگردان سینما و تلویزیون از خطه زاینده رود اختصاص یافته و خالقان «قصه‌های مجید» و «روزی‌روزگاری» که علاوه بر فعالیت حرفه‌ای، فیلم‌های کوتاه مهمی نیز در کارنامه آنها به چشم می‌خورد، از سوی دست‌اندرکاران جشنواره و جوانان علاقه‌مند به سینما تجلیل خواهند شد.
کیومرث پوراحمد متولد 25 آذر سال 1328، نجف‌آباد اصفهان، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون است که چند اثر مهم او همچون قصه‌های مجید، خواهران غریب، سرنخ و اتوبوس شب در دهه‌های مختلف از نقاط عطف تلویزیون و سینما به شمار می‌رود. بزرگداشت پوراحمد در این دوره جشنواره حسنات با عنوان «سپیدار سینما» برپا خواهد شد.
امرالله احمدجو نیز متولد 1 دی 1332 میمه اصفهان سازنده فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی متعددی بوده و یکی از مهمترین آثار دهه‌های اخیر تلویزیون - «روزی روزگاری» - را ساخته است.
بزرگداشت احمدجو در این دوره جشنواره حسنات با عنوان «روزی روزگاری امرالله احمدجو» برپا خواهد شد.
ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان به دبیری رسول صدرعاملی، از 15 تا 18 اسفند ماه از سوی کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود.
فراهنگ ** 9246 ** خبرنگار: علیرضا مرادی * انتشار: امید غیاثوند** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.