به گزارش ایرنا، روابط عمومی هیات اسکواش استان اصفهان روز شنبه اعلام کرد: تیم‌ های تهران و خراسان رضوی که با برتری مقابل حریفان خود به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند روز جمعه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تهران با نتیجه 2 بر یک از سد خراسان رضوی عبور کرد و قهرمان شد، خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم‌ های کیش و خوزستان نیز عنوان سوم مشترک این رقابت ‌ها را به دست آوردند.
نخستین دوره مسابقات تیمی اسکواش دانش‌آموزان پسر قهرمانی کشور از چهارم اسفند ماه به مدت سه روز به میزبانی هیات اسکواش استان اصفهان در آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان برگزار شد.
در این رقابت‌ها 64 اسکواش‌باز در قالب 16 تیم از استان‌های مختلف در رده‌های سنی زیر 13 و 15 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
استان اصفهان از جمله فعال ترین استان ها در رشته اسکواش است به گونه ای که رئیس فدراسیون اسکواش دی ماه امسال در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان اصفهان گفته بود: اصفهان ظرفیت خوبی برای میزبانی رقابت های بین المللی اسکواش دارد.
سعود سلیمانی افزود: به رغم اینکه اسکواش اصفهان در سال های گذشته بازخورد مطلوبی نداشت اما در چند سال اخیر عملکرد خوب مسئولان و دست اندر کاران هیات باعث شد اصفهان به ‌عنوان یک پایگاه مهم اسکواش در سطح کشور مطرح ‌شود.
ت / 6020 / 6022 علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.