به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان در محل مصلای این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیانات ارزشمند، راهگشا و راهبردی خود در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درتهران در هفته گذشته، نقشه راه جبهه مقاومت، مردم فلسطین و کشورهای اسلامی را برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص کردند.
وی با اشاره به اینکه مساله فلسطین باید همواره در راس مسائل جهان اسلام قرار گیرد، بر لزوم اتحاد ملت های مسلمان برای حمایت از مردم فلسطین، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای مظلوم جهان، در برابر تهدیدات مستکبرا ن به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام با شخصیت والای منحصر بفرد خود، بهترین الگو برای زنان است.
امام جمعه گلپایگان همچنین از مردم برای حضور در مراسم سوگواری ایام فاطمیه دوم به خصوص شرکت در اجتماع بزرگ فاطمییون در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز پنجشنبه هفته آتی در امامزاده سیدالسادات این شهرستان دعوت کرد.
حجت الاسلام اسماعیلی به مناسبت 'هفته سلامت مردان' اول تا هفتم اسفند نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان با توجه به اعلام آمادگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان می توانند برای آگاهی از سلامت خود با مراجعه به این شبکه در این مدت، از خدمات ارایه شده در این زمینه بصورت رایگان بهره مند شوند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/7138
خبرنگار:محمد حسین توفیقی ** انتشار: سلطانمرادی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.