به گزارش ایرنا بالا بردن توان رزمی و نیز انسجام نیروهای بسیجی به منظور آمادگی هرچه بیشتر در ماموریت های بسیج و مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی دشمن از اهداف این رزمایش دو روزه عنوان شده است.
این رزمایش با حضور دو گردان از حوزه های مقاومت بسیج شهید مطهری وآیت الله نایینی سپاه ناحیه نایین انجام شد. وی اظهار داشت:از جمله تمرین تاکتیی این رزمایش، دفاع از کوی برزن، ایست و بازرسی و کنترل معابر و حفاظت از اماکن مهم وعملیات باز پس گیری بوده که توسط نیروهای بسیجی به اجرا در آمد.

سرهنگ ' مسعود اکبری' فرمانده سپاه ناحیه نایین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود گفت: نمایش اقتدار و ارتقا آمادگی رزم گردان های بیت المقدس، تمرین فراخوانی برای حفظ انسجام انسانی، ایجاد آمادگی عمومی، ارتقا روز افزودن توانمندی های دفاعی، مردمی کردن دفاع ، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر فرماندهان در سطح گردان ها از دیگر اهداف این رزمایش است.
همزمان با رزمایش الی بیت المقدس صبحگاه بسیجیان سپاه ناحیه در اردو گاه قدس نایین برگزارشد. در این مراسم با حضور سرپرست فرمانداری، فرمانده انتظامی نایین ،تنی چند از مسولین ادارات وارگانها وبسیجیان در اروگاه قدس نایین برگزارشد.
اردوگاه قدس در12کیلومتری کوهستانی نایین و شهرستان نایین با 40هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت7136 / 1339 ** سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.