به گزارش ایرنا، علیرضا محمودی روز چهارشنبه در نشست دست اندرکاران ستاد مسافران نوروزی اداره آموزش و پرورش نطنز با اشاره به لزوم برنامه ریزی لازم جهت استقبال از خانواده های فرهنگیان و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات عید نوروز گفت: باید با برنامه ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت سال های گذشته و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای مدرسه ها اقدام کرده و نقاط قوت را تقویت کرد تا کسانی که به نطنز سفر می کنند با خاطره ای خوش شهرستان را ترک کنند.
وی خواستار پیگیری مسئولان ستاد نسبت به آماده سازی مدرسه ها جهت اسکان مهمانان نوروزی شد تا بتوان خدمات شایسته ای به میهمانان ارائه داد.
وی افزود: امسال در امر تامین رفاه حال مسافران نوروزی 16 واحد آموزشی و 80 کلاس درس شهرستان برای اسکان نوروزی فرهنگیان و غیر فرهنگیان اختصاص داده شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود نیز در این جلسه ضمن تاکید بر تکریم مسافران نوروزی، در خصوص نحوه خدمات رسانی گفت: بادرود یک منطقه زیارتی است و هر سال تعداد قابل توجهی از زائران به بارگاه مطهر امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) سفر می کنند لذا وظیفه داریم در راستای تامین آسایش و رفاه زائران و مسافران، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
حسین ماهیان با بیان این که امسال 22 مدرسه در قالب 165 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده‌ شده است ، گفت: امسال تجهیز و ارتقاء مدارس باقرالعلوم (ع)، مکتب الزهرا، 17 شهریور و شرف به درجه یک، در دستور کار مسئولان ستاد مرکزی اسکان نوروزی قرار گرفت.
سال گذشته نزدیک به 22هزار و 500 مسافر نوروزی در مدارس شهرهای نطنز و بادرود اسکان داده شدند.
مرکز شهرستان نطنز با 45 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.