این دیدار امروز در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، سعید آذری در این پیوند گفت: زندگی حرفه ای من پر از تجربه شکست ها و پیروزی ها بوده و بیان ناصحیح برخی از صحبت هایم، چنین بازتابی بدنبال داشته است.
وی اظهار کرد: من در صحبت هایم گفته بودم در صورتی که نتوانم تا بعد از دیدار با تیم العین به تعهدات باشگاه عمل کنم، از سمت خود استعفاء می دهم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: مدیرعامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن هم پیگیر پرداخت مطالبات باشگاه بوده و این موضوع با وزیر محترم کار و امور اجتماعی نیز در میان گذاشته شده است و امیدواریم این مشکل حل شود.
به گزارش ایرنا، برخی از رسانه و کانال های تلگرامی از استعفای مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در صورت شکست تیم فوتبال این باشگاه برابر تیم العین امارات خبر داده بودند.
آذری در سال 1383 بعنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد و به مدت پنج ساله مدیرعاملی این باشگاه را عهده دار بود.
وی پس از آن در سال 1389 بعنوان مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد و تا سال 1390 مدیرعامل این باشگاه بود.
آذری همچنین در سال 1390 برای مدتی بعنوان مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین فعالیت کرده است.
وی در سال 1392 برای دومین بار بعنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد.
در دوران مدیریت وی، باشگاه فوتبال ذوب‌آهن موفق به کسب مقام قهرمانی در جام حذفی 88-1387، جام حذفی 94-1393، جام حذفی 95-1394، سوپر جام 1395 و نایب قهرمانی در لیگ برتر 84-1383 و لیگ برتر 88-1387 شده است.
این تیم هم اینک نیز بعنوان نماینده ایران در گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با تیم های الاهلی عربستان و بنیادکار ازبکستان همگروه است.
تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر کشور در خانه برابر استقلال تهران با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و هم اکنون با 33 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.
پ/8114/6027 خبرنگار: اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.