به گزارش ایرنا رحیم زهیوی مهاجم کنونی تیم استقلال خوزستان که در روزهای گذشته صحبت های زیادی مبنی بر جدایی این بازیکن و پیوستنش به تیم استقلال تهران مطرح بود به یکباره با یک پیشنهاد تیم قطری روبه رو شده و همین امر باعث شد روز سه شنبه اردوی تیم ملی را رها کرده و برای توافق احتمالی با این تیم به اهواز بازگشته و خود را برای سفر به قطر آماده کند.
زهیوی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم استقلال خوزستان در این فصل از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور بوده که شاید جدایی این بازیکن تا اندازه ای کاراین تیم را برای فصل آینده دشوار کند.
سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید خبر دعوت این بازیکن از سوی یک تیم قطری گفت: باتوجه به پیشنهاد تیم قطری برای به خدمت گرفتن زهیوی، این باشگاه در نامه ای به کمپ تیم ملی در دبی خواستار بازگشت این بازیکن به اهواز شد که مورد موافقت سرمربی تیم ملی قرار گرفت.
وی افزود: زهیوی قرار است روز پنجشنبه برای مذاکره با این تیم قطری راهی این کشور شود اما به گفته خودش تنها در صورتی با این باشگاه به توافق می رسد که همه شرایط برای او مطلوب باشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: اگرچه زهیوی یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست اما پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که با پیشنهادات خارجی بازیکنان تیم خود مخالفت نخواهیم کرد.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.