به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا قنبری درجلسه بررسی راهکارهای پیشگیرانه محدود سازی فعالیت مؤسسه های مالی و اعتباری غیرمجاز افزود: این نشست با هدف بهبودسازی و مطلوب کردن هر گونه فعالیت این گونه مؤسسات برگزار شده است.
وی اظهارکرد: انجام کار کارشناسی و تعامل با دستگاه های اجرایی مربوطه برای احصای راهکارهای پیشگیرانه برای محدود سازی فعالیت مؤسسه های مالی و اعتباری غیر مجازدر سطح استان از دیگر اهداف این نشست است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان افزود: شناسایی مؤسسه های مالی و اعتباری غیر مجاز در سطح استان از مصوبات قبلی این نشست بود که این اقدام از سوی مرجع مربوطه صورت پذیرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست هر یک از نمایندگان دستگاه های ذیصلاح حاضر در جلسه به ارائه نظرهای کارشناسی خود پرداخته و درنهایت با جمع بندی نهایی مقدمات عملیاتی شدن مصوبات از سوی دستگاه ها اتخاذ خواهد شد.
اخطار و دستور به مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز برای پیگیری و طی مراحل اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح برای ادامه فعالیت قانونمند از مصوبات این جلسه بود.
34 بانک و موسسه مالی و اعتباری و قرض الحسنه با یکهزار و 517 شعبه در استان اصفهان فعال است.
د/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.