به گزارش ایرنا، این همایش به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان وابسته به جهاددانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری اداره کل تعاون، کار و امور رفاهی استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.
روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، روز سه شنبه اعلام کرد: هدف از برگزاری همایش مذکور ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای اقشار جامعه و بویژه دانش آموختگان دانشگاه ها و آشنایی با شرایط ایجاد شرکت های تعاونی و خدمات و تسهیلات قابل ارائه به این شرکت هاست.
این همایش روز یکشنبه هشتم اسفند در تالار دکتر علی شریعتی واقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ساعت 9 صبح الی 11 برگزار خواهد شد.
همچنین در حاشیه این همایش نمایشگاه جشنواره ادواری عکس و پوستر با موضوع تعاون افتتاح می شود.
شرکت تعاونی (Co-operative) نوعی شرکت مشارکتی است که عده‌ای از افرادی که هم‌صنف یا تناسبی مشابه دارند برای دستیابی به منافع مشترک گردهم می‌آیند و سرمایه معینی را در میان می‌گذارند.
با اجرایی و تبیین شدن اصل ۴۴ قانون‌اساسی و خصوصی سازی بخش‌های دولتی، تعاونی‌ها به عنوان مهمترین و لایق‌ترین بخش خصوصی در این واگذاری مورد توجه قرار گرفتند و مزایای بسیاری را به خود اختصاص دادند. شرکت های تعاونی همچنین از مزایای معافیت های مالیاتی در برخی از انواع تعاونی ها برخوردارند.
د/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.