روزنامه نصف جهان در مطلبی از قول معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نوشت: مردم نیکوکار استان اصفهان 19 میلیارد و 190 میلیون تومان طی 9 ماهه امسال به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در قالب صندوق های صدقات کمک کردند.
عبدالرزاق میرزایی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شش میلیارد و 400 میلیون تومان از کمک های خیرخواهانه مردم اصفهان در قالب صندوق های صدقات بزرگ، یک میلیارد و صد میلیون تومان از صندوق های متوسط و 11 میلیارد و 200 میلیون تومان از صندوق های کوچک خانگی جمع آوری شده است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تعیین تکلیف مسکن مهر تا پایان امسال نوشت: از 161 هزار واحد مسکن مهر شهری و 56 هزار واحد روستایی، 12 هزار واحد آن باقی مانده که در تلاشیم تا پایان امسال این واحدها تکمیل و تعیین تکلیف شود.
این روزنامه در مطلب دیگری از قول رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان نوشت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان و شهرستان اصفهان و هیئت نظارت بر انتخابات اولین میان دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان انتخاب شدند.
مرتضی طبیبی افزود: بر این اساس آقایان مرتضی طبیبی جبلی بعنوان رئیس هیئت نظارت استان، حجت الاسلام عبدالجواد عبداللهی،محمدرضا اکرمی، حسن حسینعلی زاده خراسانی و مرتضی آراسته بعنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات تعیین شدند.
طبیبی گفت: اعضای هیئت نظارت بر اولین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان نیز در روزهای آینده انتخاب خواهند شد.
روزنامه اصفهان امروز هم در مطلبی به نقل از رئیس انجمن خبرگان کشاورزی اصفهان نوشت: در جلسه کمیته پنج نفره پیشنهاد داده شد که 28 دیماه رودخانه زاینده رود برای کشت کشاورزان بازگشایی شود.
اسفندیار امینی افزود: بعدازظهر شنبه 18 دیماه این پیشنهاد در شورای هماهنگی مدیریت حوضه زاینده رود به ریاست وزیر نیرو بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.
این روزنامه با انتشار عکس انفجار خودروی پژو 405 در اتوبان اقارب پرست اصفهان نوشت: روز گذشته یک خودروی پژو 405 در حال حرکت در اتوبان اقارب پرست به سمت اتوبان شهید میثمی دچار انفجار شد؛ علت حادثه در حال بررسی است.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در این ارتباط گفت: در این حادثه سه نفر دچار سوختگی شدید شدند.
محمد شریعتی افزود: هنگامیکه خودرو دچار انفجار می شود با باز شدن درب خودرو ، راننده که مرد جوانی بوده از خودرو خارج می شود و دچار سوختگی سر، صورت و قسمتی از بدن می شود اما با توجه به محبوس شدن و انفجار لحظه ای خودرو، دو نفر دیگر که در خودرو بودند دچار سوختگی شدید می شوند که در آخر هر دو نفر جان خود را از دست می دهند.
روزنامه نسل فردا هم در مطلبی از قول رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان نوشت: گوشت در روزنامه ها گران شد، نه بازار.
رضا انصاری افزود: در حال حاضر قیمت گوشت گوساله مخلوط مرغوب 32 هزار تومان، گوشت ران 35 هزار تومان، گوشت گوسفندی با دمبه 36 هزار تومان و گوشت گوسفندی بی دمبه 38 هزار تومان است.
وی گفت: هر واحد صنفی که از این قیمت ها عدول کند، متخلف شناخته شده و با وی برخورد می شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: تا دو سال آینده شهریه ارشد و دکتری زیاد نمی شود.
فیصل حسنی افزود: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های بزرگ نیمه حضوری خاورمیانه است و با 580 هزار دانشجو در 500 مرکز در 31 استان در حال فعالیت است.
این روزنامه در مطلب دیگری از قول معاون بازرگانی و پیمان های پالایشگاه اصفهان نوشت: رویکرد پالایشگاه اصفهان استفاده از تجهیزات ساخت داخل به منظور تقویت و پیشرفت صنعت کشور است.
سیدمصطفی الهی افزود:پالایشگاه اصفهان به لحاظ پروژه های تعریف شده ، بیشترین خرید را در بین پالایشگاه ها داشته و همواره نیازهایش را از ظرفیت های داخلی تامین کرده است.
روزنامه اصفهان زیبا هم در مطلبی از قول مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نوشت: هر 9 ماه شش کودک رها شده در اصفهان پیدا می شود.
سعید صادقی افزود: کودکی که روز گذشته در در مبارکه رها شده بود، با دستور مقامات قضایی به اداره بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد.
صادقی گفت: هم اکنون 42 نوزاد در شیرخوارگاه نرجس وجود دارد که 15 نوزاد دارای معلولیت جسمی و ذهنی هستند و چیزی حدود 50 درصد نوزادان این شیرخوارگاه در کنار خیابان رها شده بودند.
این روزنامه در مطلب دیگری از قول شهردار اصفهان نوشت: باغ آپارتمان، زمین های کشاورزی را احیا می کند.
مهدی جمالی نژاد افزود: با اشاره به اینکه برای آزادسازی پروژه بوستان شهدای مدافع حرم 12 میلیارد تومان هزینه شده و هزینه احداث این پروژه بیش از چهار میلیارد تومان است، گفت: برای تملک مسیر خیابان سردار شهید تقی یار چهار و نیم میلیارد تومان هزینه شده است و این خیابان با اعتبار یک میلیارد تومان احداث می شود.
وی گفت: بوستان شهدای مدافع حرم در زمین های کشاورزی احداث شد تا این زمین ها احیا شوند و به اصل خود بازگردند.
گ 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.