الف : اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان
*** دیدار حساس تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، دعوت از مردم اصفهان برای حضور در ورزشگاه فولادشهر و حواشی این دیدار از جمله حمله قلبی 2 طرفدار تیم تراکتورسازی از مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته بود.
در این دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری 3 بر 2 مقابل ذوب آهن اصفهان به دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های ایران راه یافت تا نمایندگان اصفهان و بویژه قهرمان دو دوره جام حذفی در حسرت حضور در دیدار نهایی این رقابت ها باقی بمانند.
*** خبر اولیه وقوع گروگانگیری در شاهین شهر نیز از مهمترین اخباری بود که صبح روز شنبه در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما مسئولان نیروی انتظامی در مصاحبه با رسانه ها اعلام کردند که این واقعه، گروگانگیری نبوده بلکه یک تعقیب و گریز بوده است.
امروز در شبکه های اجتماعی خبرهایی مبنی بر گروگان گیری در شاهین شهر منتشر شد که در این اخبار عنوان شده مردی با یک قطعه فلزآهن پس از حمله به اتومبیل ها، وارد اتوبوس شهری شده و تعدادی را به گروگان گرفته است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تکذیب گروگان گیری در شاهین شهر به ایرنا گفت: حادثه امروز مربوط به دستگیری راننده ای خاطی توسط ماموران یگان امداد این شهرستان بود.
*** آلودگی و غبارآلودی هوای کلانشهر اصفهان در روز شنبه و آلوده تر شدن هوای کاشان نسبت به اصفهان نیز از جمله اخبار مورد توجه شبکه های مجازی بود.
امروز شنبه شاخص وضعیت کیفی هوای کاشان به 132 و اصفهان به 123 (AQI) رسید. کارشناسان پیش بینی کرده اند که شرایط آلایندگی هوا در اصفهان تا یکشنبه ادامه داشته باشد.
*** ادامه واکنش ها نسبت به باخت تیم فوتبال سپاهان مقابل تیم نفت تهران در دیدار نیمه نهایی جام حذفی و حواشی مربوط به آن،
اقدام برای ثبت جهانی کلیسای وانک اصفهان، سقوط یک دستگاه بالابر در کاشان و کشته شدن یک نفر بر اثر آن، آذین بندی منطقه جلفا اصفهان به مناسبت تولد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2017 میلادی، انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه و بستری شدن سجاد رضایی، دانش آموز اصفهانی در بیمارستان کودکان امام حسین(ع) اصفهان بدلیل عمل جراحی آپاندیس نیز از دیگر اخبار مورد توجه در شبکه های اجتماعی اصفهان بود.

ب: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان
*** ادامه واکنش ها نسبت به گزارش موسوم به گورخوابی در آرامستان نصیرآباد منطقه شهریار تهران نیز همچنان در صدر اخبار شبکه های اجتماعی و رسانه ها قرار دارد.
بازدید برخی از مسئولان از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس دفتر ریاست جمهوری، از آرامستان نصیر آباد و همچنین مرکز نگهداری و درمان (کمپ) اخوان نصیر آباد نیز در صدر این اخبار بود. وزیر کار در این بازدیدها اعلام کرد که معتادان متجاهر دفترچه بیمه سلامت دریافت می کنند.
*** مباحث مربوط به سند برجام و نظرهای موافقان و منتقدان این سند بویژه در سخنرانی های مربوط به گرامیداشت حماسه نهم دی نیز از جمله اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود.
*** درگذشت پوران فرخزاد، خواهر فروغ فرخزاد و شاعر و نویسنده بر اثر ایست قلبی، اعتصاب غذای دو زندانی در تهران و اظهارات علی مطهری، نماینده مجلس مبنی بر نصب دستگاه های شنود در دفتر وی در دولت قبل و برخورد وزارت اطلاعات با این موضوع نیز از دیگر اخبار ملی مورد توجه شبکه های مجازی بود.
گ/3011 تولید: آسیه معینی *** انتشار: سلطانمرادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.