به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی ‌اژه‌ای شامگاه پنج شنبه به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم بادرود نطنز با اشاره به این سئوال که چرا حماسه 9 دی یوم الله است؛ گفت: در سال 88 یکی از قدرت های الهی را دیدیم و این واقعه فراموش ناشدنی را نمی توان انکار کرد.
وی افزود: در سال 88، با رقابت شدید و سنگین بین کاندیداهای ریاست جمهوری، انتخابات بسیار باشکوه و بانشاطی با حضور 40 میلیون نفر برگزار شد ولی برخی از نامزدهایی که رای نیاوردند مساله تقلب در انتخابات را به میان آوردند.
محسنی ‌اژه‌ای بیان داشت: همین افرادی که رای نیاوردند ادعای تقلب را سر دادند و گفتند باید انتخابات دوباره برگزار شود که دلیل آن ها هم این بود که چون ما رای نیاوردیم پس تقلب شده است.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان این که دشمنان نظام از مدت‌ها قبل در موسسات مختلف آمریکا در راستای جنگ نرم و به راه انداختن انقلاب مخملی در ایران برنامه داشتند، افزود: برخی عناصر سیاسی و امنیتی موسسات امریکایی 10 ماه برای این انتخابات برنامه ریزی کردند و گزینه ‌های خود را برای ادامه مبارزه با جمهوری اسلامی داشتند.
وی اظهار داشت: غربی‌ ها و در راس آن ها ؛ آمریکایی ها می ‌گفتند جنگ سرد در ایران جواب نمی‌ دهد، محاصره اقتصادی شکست خورده است اما اگر بخواهیم کاری انجام دهیم باید در انتخابات ایران انقلاب مخملی را رقم بزنیم و چنانچه هر کاندیدایی اعم از اصولگرا و یا اصلاح طلب هم رای بیاورد باید این روند آشوب را پیگیری و ادامه دهیم.
سخنگوی قوه قضائیه رفتار مدعیان تقلب را بدعت خطرناکی در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از دلسوزان نظام با سران فتنه صحبت کردند و این در شرایطی بود که هنوز آمریکا و غربی‌ ها علنی وارد میدان نشده بودند و تعداد قابل ‌توجهی از خارج ‌نشینان و غیرایرانی‌ ها تحت عناوین مختلف وارد شدند.
وی با بیان اینکه سران آمریکایی و غربی و کشورهای مرتجع عربی حرف ‌هایی زدند که دخالت در امور کشور ما بود عنوان کرد: سایت‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی را با اهداف دیگری توسعه دادند، آموزش رسمی برای مبارزه با نیروهای انتظامی در ایران برگزار کردند و گروه های چندنفری از اراذل ‌و اوباش برای درگیری با بسیج و نیروی انتظامی تشکیل دادند.
محسنی اژه‌ ای تصریح کرد: غربی ‌ها آن ‌قدر مطمئن بودند که در مساله سال 88 کار نظام اسلامی تمام است که علنی وارد میدان شدند، همه مقدسات را هدف قرار دادند، هتک حرمت ماه رمضان و ماه محرم کرده و ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند.
سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: نمی ‌توانیم قضاوت کنیم همه از ابتدای امر با غربی‌ها همراه بودند یا نه. اما آن چه مسلم است بعد از آن خیانت، جرم و جنایت بود که اصل نظام و انقلاب و اصول انقلاب را زیر سئوال بردند و مردم را به کشتن دادند.
شهر بادرود در فاصله 30 کیلومتری نطنز و 155 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.