رئیس پلیس راه اصفهان از جریمه کرونایی 577 خودرو در جاده های این استان خبر داد.

رییس پلیس راه اصفهان گفت: ۵۷۷ خودرو در جاده‌های استان در یک هفته گذشته بدلیل رعایت نکردن محدودیت‌های تردد به شهرهای نارنجی و قرمز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

به گزارش جماران، سرهنگ اصغر زارع روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: از دهم فروردین که وضعیت رنگبندی شهرهای استان به سمت نارنجی و قرمز سوق پیدا کرد تا هجدهمین روز این ماه ۵۷۷ خودرو بدلیل رعایت نکردن محدودیت های کرونایی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند و به ۲۰ هزار و ۹۲۸ راننده خودروهای متخلف دارای پلاک غیر بومی تذکر لسانی داده شد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۸ هزار و ۵۱۶ دستگاه خودرو از شهرهای قرمز و نارنجی استان به مبدا خود برگشت داده شد، اظهار داشت: جریمه یک میلیون تومانی در این بازه زمانی نداشتیم.

زارع با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت نارنجی و قرمز بیشتر شهرهای استان، محدودیت های تردد با شدت بیشتری اعمال و کنترل می شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر مبادی ورودی شهرستان ها، ترددها در ۹ نقطه ثابت در محورهای ورودی استان مانند یاسوج، شیراز، یزد، تهران، الیگودرز و شهرکرد توسط نیروهای پلیس راه و دوربین های نظارتی کنترل می شود.

رییس پلیس راه اصفهان با بیان اینکه میزان تردد خودروها در جاده های استان در چند روز اخیر نسبت به ۲ هفته گذشته مقداری کاهش یافت از مردم خواست تا محدودیت های کرونایی را به خوبی رعایت کنند و خاطرنشان کرد: در زمان حاضر خروج خودروهای با پلاک بومی و ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به ۲۳ شهرستان قرمز و نارنجی استان اصفهان ممنوع است،

وی درباره مشاهده برخی از خودروهای با پلاک غیر بومی در شهرهای قرمز توضیح داد: ما نمی توانیم ادعا کنیم که بطور صد در صد جلوی تردد همه خودروهای پلاک غیر بومی را گرفته ایم اما تعدادی از این خودروها ساکن هستند یا بدلیل ماموریت کاری یا مسائل دیگر با مجوز تردد وارد شهرها شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.