رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کاشان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با  اعلام وضعیت زرد کرونا در این شهرستان، تأکید کرد: از عموم شهروندان و از هموطنان می‌خواهیم از هرگونه تردد و مسافرت به شدت پرهیز کنند.

به گزارش جماران، سید علیرضا مروجی با اشاره به روند نزولی بستری بیماران در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته فقط دو بیمار مشکوک حاد تنفسی در بیمارستان بستری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۴ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند، ابراز داشت: تاکنون ۲۶ هزار و ۵۳۷ بیمار مشکوک حاد تنفسی در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان مراجعه کرده‌اند که با آزمایش‌های گرفته شده جواب آزمایش کرونای ۱۱۳۶ بیمار مثبت بوده است.

مرخص شدن ۲۸۱۷ بیمار تنفسی از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۷۱۸ بیمار حاد تنفسی از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل مرخص شده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم ریشه این ویروس منحوس هر چه زودتر سوزانده شود ولی با رایزنی‌ها و تلاش‌هایی که انجام شده و موافقت وزارتخانه نیز اخذ شده است قرار است یک بیمارستان تخصصی درمان کرونا برای بیماران این ویروس در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان به حالت عادی قبل از کرونا برگشته است، خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط هر روز ۶۳ نفر از شهروندان به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه می‌کنند که از این تعداد به طور متوسط جواب آزمایش یک نفر کرونا مثبت است.

نگرانی از احتمال افزایش سفرها به کاشان و افزایش بیماران کرونایی

مروجی بزرگترین نگرانی حال حاضر را تعطیلات عید فطر و احتمال مسافرت توسط برخی از هموطنان دانست و بیان داشت: از عموم شهروندان و از هموطنان می‌خواهیم از هرگونه تردد و مسافرت به شدت پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه کاشان فعلاً در حالت زرد است، افزود: با توجه به ابتلای برخی شهروندان کرونا هنوز در بین مردم وجود دارد و لازم است همشهریان عزیز مسائل بهداشتی فردی و عمومی و فاصله گذاری اجتماعی را کاملاً رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.