سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیشتازی استان اصفهان در زمینه هوشمندسازی ترافیک شهری اظهار داشت: هوشمندسازی و توسعه خدمات پلیس راهور در استان اصفهان از طریق نرم افزار تلفن همراه پلیس راهور در حال انجام است که مقدمات حذف قبوض کاغذی جریمه را در پی خواهد داشت.

وی افزود: رصد و پایش تصویری پلیس راهور در استان اصفهان، تخلفات سرعت، چراغ قرمز و کنترل ایست پشت عابر پیاده در تقاطع‌ها از دیگر اقدامات هوشمندسازی پلیس راهور در اصفهان است.

پلیس راهور استان اصفهان اشاره‌ای هم به اجرای «طرح ترافیک» در آینده نزدیک در اصفهان خبر داد و گفت: با اجرای «طرح ترافیک» و تعریف محدوده ترافیک به ویژه در هسته مرکزی شهر، گامی مهم در پیشبرد هوشمندسازی پلیس راهور خواهد بود.

طرح زوج و فرد در مراکز تعویض پلاک

سرهنگ محمدی با بیان بازگشایی مراکز تعویض پلاک از هفته گذشته تصریح کرد: دو مرکز تعویض پلاک یک و دو در استان اصفهان از ساعت ۶ و نیم صبح تا ۱۶ بعدازظهر و با اجرای طرح زوج و فرد پلاک خودرو به خدمت رسانی مشغول هستند؛ لازم است مراجعه کنندگان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقید باشند و با تجهیزات بهداشتی اعم از دستکش و ماسک به این مراکز مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در روز گذشته هزار و ۲۳۲ خودرو و ۱۱۴ موتورسیکلت در استان اصفهان تعویض پلاک شدند؛ خدمات متفرقه مانند استعلام مراجع قضائی در مراکز تعویض پلاک در حال اجراست.

پلیس راهور استان اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۲ ظهر به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند و نیازی به تشکیل صف و انتظار شبانه جهت تعویض پلاک نیست.

وی بیان داشت: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اعمال قانون نمی‌شود و صرفاً در مراکز تعویض پلاک اجرا می‌شود.

همکاری ستاد ترخیص وسایل با دفاتر پلیس +۱۰

سرهنگ محمدی اشاره‌ای هم به همکاری دفاتر پلیس +۱۰ با ستاد ترخیص وسایل نقلیه داشت و گفت: جهت رفاه حال شهروندان و کاهش ازدحام در شرایط شیوع کرونا، دفاتر پلیس +۱۰ خدمات ترخیص وسیله نقلیه، با همان مدارک مورد نیاز را ارائه می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.