نگین معزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع این ویروس دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان برای دوخت ماسک و لباس ایزوله مخصوص بیماران و کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان‌های منطقه کاشان اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه لباس‌های ایزوله تولید شده در کارگاه‌های دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان به تأیید بیمارستان بهشتی کاشان رسیده است، ابراز داشت: ماسک‌های پارچه‌ای قابل شستشوی دوخته شده نیز برای استفاده مردم توزیع شده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان با اشاره به فعالیت بیش از ۳۷ نفر از بانوان جهادگر کاشانی برای دوخت ماسک و لباس‌های ایزوله بیان داشت: از این بین هفت دانشجو، ۱۰ استاد و کارمند دانشکده و همچنین ۲۰ بانوی بسیجی در این امر خیر مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به فضای در نظر گرفته شده برای دوخت ماسک و لباس‌های ایزوله خاطرنشان کرد: این محیط دارای شرایط کاملاً استاندارد و مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی است.

معزی با بیان اینکه سه کارگاه ۷۰ متری به این منظور اختصاص یافت، تاکید کرد: در مجموع ۲۱۰ متر مربع کارگاه، ۱۱ چرخ خیاطی راسته دوز برای لباس‌های ایزوله و چهار چرخ خیاطی سر دوز برای ماسک‌های پارچه‌ای بکار برده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هشت هزار و ۲۰۰ ماسک و لباس ایزوله در کارگاه‌های اختصاص یافته دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان دوخته شده است، افزود: از محل هدایا و نذورات اساتید و کارکنان دانشکده نیز مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری و برای تأمین مایحتاج لازم برای مبارزه با کرونا در اختیار قرارگاه مردمی و جهادی شهید قاسم سلیمانی کاشان قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1414928
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.