سردار سرتیپ مجتبی فدا روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر اظهارداشت: سپاه نهادی انقلابی و برآمده از مردم است و همیشه در سختی‌ها مشکلات بعنوان پشتیبان و حامی عمل می‌کند.

به گفته وی دیروز جنگ بود و بسیجیان و سپاهیان در میدان نبرد علیه رژیم بعث و حامیانش جهاد کردند و امروز شرایط ایجاب می‌کند سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وارد میدان شوند.

فرمانده سپاه اصفهان با بیان اینکه همه‌گیر شدن این بیماری در کشورمان و سایر کشورها درس‌ها و عبرت‌هایی داشت، افزود: حادثه و بلا همیشه اتفاق می‌افتد اما آن چیزی که در این بین مهم است صبر، استقامت و استعانت از درگاه حق‌تعالی است.

سردار فدا با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیج برای مبارزه با کرونا و بهبود شرایط موجود، افزود: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم اصفهان توسط خواهران بسیجی به‌صورت سه نوبت نام‌نویسی و به‌صورت خود اظهاری غربالگری شدند.

وی تصریح کرد: برای قطع زنجیره شیوع کرونا علاوه بر توزیع اقلام حفاظتی و بهداشتی با نیروی انتظامی همکاری داشته‌ایم و تا آخرین لحظه در کنار مردم تلاش برای نابودی ویروس و سلامتی مردم را ادامه خواهیم داد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در ادامه به تجربه‌های کاری فرمانده جدید سپاه فریدونشهر اشاره کرد و از وی خواست نهایت همکاری با سایر مجموعه ها برای کمک به مردم را در برنامه‌های خود لحاظ کند.

سردار فدا تکیه بر توان بالای بسیج و بسیجیان را نقطه قوت هر ناحیه و رده‌ای دانست و گفت: امروز هر فردی در هر لباسی قدمی در راه خدا و برای خلق او بر دارد بسیجی است.

سرهنگ سیدعباس میرکریمی در این جلسه تکریم و سرهنگ پاسدار عبدالرسول آقایی که پیش از این جانشین فرماندهی سپاه سمیرم را عهده‌دار بود به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه فریدونشهر معرفی شد.

شهرستان فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.