سرهنگ سهراب قرقانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به عزم جدی پلیس برای تحقق شعار جهش تولید در کشور اظهار داشت: بیش از ۱۵ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق طی عملیات مأموران انتظامی در نیمه اول فروردین ماه امسال کشف شده است.

وی با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» گفت: بی تردید یکی از موانع اصلی جهش تولید در کشور ورود کالاهای خارجی از راه قاچاق بوده که نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان کالا عزم خود را جزم کرده است.

فرمانده انتظامی سمیرم افزود: با وجود اینکه اینکه در نوروز امسال مأموریت اصلی پلیس موضوع پیشگیری از بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بود اما با این وجود ضمن برقراری حفظ نظم و امنیت شهرستان شاهد توفیقات و دستاوردهای خوبی در زمینه کشف کالای خارجی قاچاق بودیم.

کشف ۱۰ محموله انواع کالای خارجی قاچاق در نیمه اول فروردین ۹۸

قرقانی تاکید کرد: به لطف خدا و تلاش‌ها و اقدامات هوشمندانه صورت گرفته طی عملیات‌های متعدد مأموران انتظامی و ایست بازرسی شهید رئیسیان در نیمه اول فروردین سال جاری ۱۰ محموله انواع کالای خارجی قاچاق که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن ۱۵ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال اعلام شده کشف شد.

وی اظهار کرد: عمده کالای قاچاق کشف شده شامل پارچه، چوب و زغال بلوط، لوازم و ابزارآلات صنعتی، موتورسیکلت، لوازم خانگی و قهوه ساز بودند که در این راستا هشت دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم کشف این میزان از کالای قاچاق در ایام نوروز با وجود مأموریت‌های زیاد پلیس را قابل تأمل عنوان کرد و اظهار کرد: در سالی که به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده می‌طلبد که در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز جهش جدی صورت گرفته و دستگاه‌های مربوطه اقدامات خود در این حوزه را با شتاب بیشتری دنبال نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.