سردار غلامرضا جعفری روز یکشنبه اظهار داشت: در مدت سه روز گذشته در عملیات های جداگانه ۹۷۱ کیلو و ۵۶۸ گرم تریاک، دو کیلو و ۶۱۰ گرم حشیش، ۱۱ کیلو هروئین و ۵۱ کیلو و ۳۲۵ گرم سایر مواد در بندرلنگه و جاسک کشف شد.

وی بیان داشت: در این مدت ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین متعلق به آن ها نیز توقیف شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان میناب نیز با اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، موفق به کشف ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در خصوص این کشف گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب با انجام کار اطلاعاتی یک باند قاچاق را شناسایی کردند که سوخت را از خور بندزرک به وسیله مشکهای پلاستیکی (ماری) وصل شده به شناورهای سبک به لنج ها و سپس به کشورهای حوره خلیج فارس منتقل می کردند.

وی افزود: ماموران با تشکیل گروهی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی دقیق از محل مقدار۲۳ هزار لیتر گازوییل کشف و همچنین ۴ دستگاه موتور پمپ مکنده و یک دستگاه خودرو نیسان بدون پلاک توقیف شد.

سردار جعفری گفت: ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۱میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: سوخت های کشف شده با استفاده از یک دستگاه کامیون تانکر دار به شرکت پخش و فرآورده های نفتی تحویل و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق سوخت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: پلیس با به‌ کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.