غلامرضا صالحی عصر یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا افزود: این بازرسی‌ها در قالب طرح ویژه مبارزه با ویروس کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون انجام شده است.

وی اضافه کرد: این بازرسی با حضور گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، سپاه ، اطلاعات،اتاق اصناف ، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های نظارتی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: طرح ویژه مرتبط با نظارت بر اقلام ضروری مبارزه با کرونا از ابتدای شیوع این بیماری با هدف رصد فعالیت واحدهای تولید و توزیع الکل، دستکش، ماسک و  دیگر موارد در سطح بازار انجام و برای مُتخلفان پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۱۵۹ هزار عدد ماسک، یک میلیون و ۹۰۰ هزار جفت دستکش، حدود ۶ هزار لیتر الکل، ۲ هزار کیلوگرم پودر ویتامینه و یکهزار لیتر آب اکسیژنه کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: اقلام کشف شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و پرونده مُتخلفان هم‌اکنون در شعبه‌های  این اداره‌ کل در حال رسیدگی است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از چهار هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.