حمیدرضا دافعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از روز شنبه اتوبوسرانی اصفهان تنها با ۲۷ خط به شهروندان خدمت رسانی می کند، اظهار داشت: پایان هر سال جلساتی در خصوص نیازسنجی مناطق به اتوبوس تشکیل می شود و با بهره مندی از سامانه های bis و خروجی سیستم های اصفهان کارت، میزان استفاده مسافران در ایام نوروز سال قبل بررسی و جمع بندی می شود. نتیجه اینکه برخی خطوط به دلیل کاهش مسافر و حتی عدم مسافر غیر فعال و الباقی خطوط نیز با در نظر گرفتن میزان استقبال مسافر برنامه ریزی و تعداد اتوبوس مورد نیاز پیش بینی می شود.

کاهش ظرفیت خطوط اتوبوسرانی به یک سوم

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اصفهان با حدود یک سوم ظرفیت یعنی ۲۷ خط از شنبه شانزدهم فروردین به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرروابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بیان داشت: با توجه به جلسات و مصوبات ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در اصفهان به منظور کاهش شیوع این بیماری، اتوبوسرانی نیز سرویس دهی را کاهش داد. به طوری که در آخرین تصمیم گیری در جلسه روز دوشنبه ۱۱ اسفند مقرر شد ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه و روز های تعطیل ناوگان کلاً غیرفعال و ۲۷ خط تا اطلاع ثانوی در سطح شهر سرویس‌دهی داشته باشند.

وی ابراز داشت: با شروع فعالیت ادارات لازم است که مجدداً با هماهنگی مسئولین در خصوص تغییر سرویس دهی از جمله افزایش یا کاهش بررسی و جمع بندی شود.

دافعیان با اعلام ساعت کار اتوبوس های اصفهان از ۶ صبح تا ۲۱ شب گفت: اتوبوسرانی اصفهان در روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها تا اطلاع ثانوی، خدمات رسانی ندارد و در زمان حاضر سرویس دهی به باغ رضوان انجام نمی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.