علی‌محمد هاشمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا  افزود: این تعداد در ۱۰۸ پایگاه این جمعیت مستقر در ورودی و خروجی‌های استان از سوی ۴۲ نفر از کارکنان این نهاد و با مشارکت ۲۰۷ نیروی داوطلب پایش شدند.

وی به‌منظور جلب مشارکت‌های مردمی برای مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به‌ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف، داوطلبان و نیکوکاران خواست با شرکت در پویش مردمی کمک برای مقابله با بیماری کرونا با این جمعیت همکاری کنند.

به گفته هاشمی در اجرای طرح غربالگری و تب‌سنجی نهادهای دانشگاه علوم پزشکی استان، نیروی انتظامی، فرمانداری و اورژانس همکاری داشتند.

وی هدف از این اقدام را شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا اعلام و خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی و مسوولیت اجتماعی جمعیت هلال احمر در کاهش دردها و تسکین آلام بشری به‌منظور کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان اضافه کرد: خیران و داوطلبان می‌توانند برای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران کرونایی مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت شعبه میر یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام این جمعیت واریز کنند.

وی ادامه داد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت این پویش به نشانی www.komakbaran.ir  به‌صورت روزانه اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنند.

بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر، عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

بر اساس آخرین اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون بیش از ۵۴ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند، سه هزار و ۱۶۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کردند و ۱۶ هزار و ۷۱۱ نفر نیز بهبود یافتند و سه هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.