بهروز کارخانه ای روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیشترین میزان غربالگری مربوط به ایستگاه های مستقر در عوارضی همدان - ساوه با ۸۹ هزار و ۸۷۸ نفر و پس از آن ورودی اراک - ملایر با ۶۱ هزار و ۸۲۷ نفر و پلیس راه رزن - قزوین با ۳۸ هزار و ۵۲۲ نفر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: نتیجه غربالگری ۲۸۸ هزار و ۶۰ نفر توسط تیم های جمعیت هلال احمر نبود هیچگونه علائم ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۸۷ هزار و ۸۰۷ نفر از این تعداد بود.

وی اظهار داشت: در جریان این غربالگری ها ۲۵۳ فرد دارای علائم کرونا از جمله تب شناسایی شدند که بیشترین مورد مربوط به ورودی ملایر - اراک با ۱۳۰ مورد، ورودی شهر بهار با ۴۲ مورد و ورودی شهر درگزین با ۳۵ مورد بوده است.

کارخانه ای بیان کرد: از ۲۵۳ فرد علامت دار ۳۵ تن به مراکز درمانی ارجاع داده شدند که بیشترین میزان با ۱۹ نفر مربوط به ورودی شهر درگزین است.

وی بیان کرد: ۸۱ تن از کارکنان امداد و نجات، معاونت بهداشت و درمان، سازمان جوانان و داوطلبان به همراه یک هزار و ۱۸۸ نیروی داوطلب در ایستگاه های سلامت مستقر بوده و کار پایش و غربلگری را عهده دار هستند.

طبق گزارش روز گذشته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹ هزار و ۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.