سردار مهدی معصوم بیگی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: این اقدام بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به منظور کاهش تردد و قطع زنجیره بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به شانزدهمین مصوبه جلسه ستاد یادشده هشدار داد: پلیس بر اساس این مصوبه، کلیه خودروهای پارک شده در حاشیه زاینده رود را جریمه می کند.

معصوم بیگی افزود: در همین راستا ۹۳۷  دستگاه خودروی پارک شده در حاشیه زاینده رود، اعمال قانون و برخی خودروها نیز به پارکینگ منتقل شد.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای اعمال طرح زوج و فرد در راستای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ۳۰ هزار دستگاه خودرو اعمال قانون شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: پارک‌های حاشیه خیابان آبشار شهر اصفهان، تعطیل و ورودی ناژوان و صُفه نیز به صورت کامل مسدود است.

وی همچنین با اشاره به برخورد صورت گرفته با واحدهای صنفی مُتخلف گفت: در همین راستا تاکنون ۲۶۱ محل صنفی که فعالیت‌ها آنها مغایر مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بود، پُلمب شدت.
 فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به همکاری پلیس راهور در طرح غربالگری ورودی  و خروجی‌های استان اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در ۸۵ ایستگاه ورودی و خروجی استان در حال اجراست.
سردار معصوم بیگی در باره اقدامات پلیس در جوزه فضای مجازی نیز گفت: تاکنون ۳۵ پرونده انتظامی و ۴۵ پرونده قضایی، تشکیل و به ۱۰۶ مدیر کانال سایت و صفحه های شبکه های اجتماعی  تذکر داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۶ سایت و وبلاگ به‌دلیل نشر اکاذیب، مسدود و به ۱۵۶ وب‌سایت و شبکه‌ تبلیغاتی که به مسافران آگاهی اسکان می دادند، تذکر داده شد و با کلید به دست‌ها نیز برخورد قانونی خواهد شد.
شمار جان‌باختگان بیماری کرونا در استان اصفهان تا سوم فروردین به ۱۰۵ نفر رسید و این خطه همچنان در وضعیت هشدار و قرمز شیوع این بیماری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.