مهدی خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کاهش ۱۶ درصدی تردد ساعتی متوسط در محورهای مواصلاتی استان اصفهان خبر داد و افزود :  متوسط تردد ساعتی وسائط نقلیه در محورهای استان از ابتدا تا ۱۸ اسفند به ۲۸۷ مورد در ساعت رسید که متوسط تردد ساعتی در مدت مشابه سال گذشته ۳۴۲ تردد در ساعت ثبت شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان ادامه داد: مقایسه آمارها از کاهش ۱۶.۸ درصدی تردد در این برهه زمانی حکایت دارد.

وی حجم  خودروی ورودی به استان را در ۱۸ روز اسفند یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۶۰۳  خودرو اعلام کرد.

به گفته وی سال گذشته در همین مدت یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۱۳۹ خودرور به استان اصفهان وارد شدند که ۱۷.۵ درصد کاهش نشان می دهد.

خضری به حجم  خودرو خروجی از استان در بازه زمانی یکم تا هجدهم  اسفند اشاره و خاطرنشان کرد : حجم خودروهای خروجی از استان بیش از ۱۹ درصد کاهش را به نسبت مدت مشابه سال گذشته ثبت کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.  

 استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست. این استان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزادراه است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.