امروز چهارشنبه فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان‌دهنده حجم زیاد خودروها در عوارضی و خروجی تهران به قم بود و مطالبی در این زمینه منتشر و پیش‌بینی شد که حجم زیادی از این خودروها به سمت اصفهان می‌آیند.

با این حال، به گفته سرهنگ حسین پورقیصری، امروز جاده‌ها و محورهای این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۴۳ درصدی مواجه بود و شاهد حجم و ترافیک بالای خودروها نبودیم. 

وی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: امروز در محورهای غربی استان شاهد بارش باران نیز بودیم و همین امر نیز در کاهش تردد خودروها نقش داشت.

رییس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: ترافیک خودروها در محورهای استان اواخر اسفند سال‌های گذشته به‌دلیل سفرهای نوروزی بالا بود اما امسال تعداد زیادی از مردم به توصیه‌ها و نکات بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از شیوع کرونا توجه کردند و اقدام به سفر نکردند.

استاندار اصفهان نیز امروز چهارشنبه اعلام کرد: وضعیت اصفهان، قرمز است و از مردم خواست که به این استان سفر نکنند.

عباس رضایی خاطرنشان کرد: همه هتل ها، خانه‌های بومگردی، اقامتگاه‌ها، مدرسه ها، زائرسراها، بوستان‌ها و حتی مکان‌های تاریخی این استان تعطیل است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با بیان اینکه همچنان شاهد افزایش ابتلا به بیماری کرونا در استان هستیم، تاکید کرد: ۲ هفته آینده برای اصفهان سرنوشت ساز است.

طاهره چنگیز با اشاره به اینکه ظرفیت چهار بیمارستان مرجع مقابله با کرونا در اصفهان پُر شده است، افزود: پیش بینی شده است که بیمارستان‌های جدید اضافه شود اما میزان این افزایش به همکاری مردم بستگی دارد و فقط افرادی که در منزل به‌دلیل کمبود فضا نمی توانند قرنطینه شوند می‌توانند به بیمارستان مراجعه کنند.

تا ظهر روز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند جاری، ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر در کشور  بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و یکهزار و ۱۳۵ نفر به‌علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و ۷۱۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

از این تعداد استان اصفهان با یکهزار و ۵۳۸ بیمار مبتلا به کرونا، دومین استان پس از تهران در تعداد بیماران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.