کوروش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهمترین عامل در شکستن چرخه ویروس کرونا ماندن مردم در منازل است و تا این اتفاق نیفتد متاسفانه با آمار افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در اصفهان مواجه خواهیم شد.

وی افزود: به خاطر سلامتی شهروندان و برای احترام عزیزانی که در بیمارستانها شبانه روز در تلاش و مبارزه اند از مردم خواهش می کنم به مدت دو هفته در منازل بمانند.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر با اشاره به اینکه در سطح شهر بنرها و توصیه های کرونا نصب شده است، ابراز داشت: از تمام ظرفیت ها برای آگاهی رسانی جامعه بهره گرفتیم و البته نباید نقش معتمدان محلی، ائمه جماعات و تشکل های مردم نهاد را در آگاهی رسانی جامعه نسبت به این بیماری فراموش کرد.

وی بیان داشت: پرسنل مدیریت شهری در معاونت های فرهنگی اجتماعی و خدمات شهری شهرداری اصفهان و سازمانهای تابعه به ویژه سازمان آرامستان‌ها و آتش نشانی شبانه روز در حال تلاش های طاقت فرسا در این جنگ نابرابر هستند و اگر مردم از همین امروز خانه نشینی را جدی بگیرند می توانند به تلاشهای این افراد کمک کنند.

محمدی اشاره ای هم به تلاش کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان داشت و گفت: برای کنترل ترافیک در این ایام و نیز پرسنل اتوبوسرانی، تاکسی رانی، و مترو شرایط بی خطر سفرهای درون شهری مردم را در مقابله با کرونا فراهم کردند و برای جلوگیری از شیوع کرونا بازار گل و گیاه همدانیان اصفهان هم تعطیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.