بخشدار بفروئیه و مسئول تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی در میبد عصر روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: با توجه به کمبود ماسک و مواد ضد عفونی ستاد مردمی مبارزه با کرونا با همکاری فرمانداری میبد تشکیل شد و همانند زمان جنگ یک پویش مردمی بسیجی وار با عزمی جدی در حفظ سلامت مردم و جامعه شکل گرفت.

فخرالسادات آقایی افزود: بیش از چهار هزار متر پارچه  با همکاری و همت فرمانداری ،  بخشداری ها ، دهیاری‌ها ، شورای شهر  ، شهرداری و ... به صورت خیری تامین و در اختیار پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران و  بانوان در سطح محلات برای برش و دوخت گذاشته‌ شد.

وی تصریح کرد : تا به حال بیش از هفت هزار ماسک به صورت بهداشتی و همراه با گندزایی با نظارت شبکه بهداشت شهرستان تولید شده که بسته بندی آنها نیز در مکانی که چندین بار در روز ضد عفونی می‌گردد در حال انجام است.

وی با اظهار امیدواری به از بین رفتن بیماری کرونا اظهار داشت : دوخت و آماده سازی ماسک‌ها  با وسواسی شدید از نظر رعایت موارد بهداشتی در تولید آنها تا در هر زمان که مردم در این وضعیت پیش آمده به آن نیاز داشته باشند به طور مداوم با همت و همکاری مردم ، ادارات ، ارگانها و نیروهای بسیجی تداوم دارد و بین ادارات ،  ارگانها ، بیمارستان ، روستاها  و در کل اقشار مختلفی که با  مردم سرو کار دارند برای پیشگیری از مبتلا شدن افراد جامعه به این بیماری  به رایگان توزیع می‌شود.   

مسئول تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی در میبد همچنین به آماده کردن بیش از صد لیتر مواد ضد عفونی ، دستکش و ... نیز توسط این ستاد اشاره کرد.

مسئول پایگاه ام ابیها هم گفت: با تعدادی از بانوان بسیجی عهد کردیم که تا ریشه کن شدن این بیماری در دوخت و بسته بندی ماسک برای توزیع بین مردم و حفظ سلامت آنها همکاری کنیم .

زهرا کارگر افزود: بانوان بسیجی هر ۲ حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا و خدیجه الکبری و آقایان حوزه های مختلف بسیج و سپاه با همکاری فرمانداری همت به این کار گماشته‌اند.

به گفته یکی از اعضای پایگاه بسیج خواهران کوثر میبد  این کار یک کار خدایی است و تا شکست کرونا ادامه دارد.

خدیجه شیری خواهر شهید حسن شیری افزود : همراه چند نفر از بانوان عضو پایگاه در انجام این کار خیر برای کمک به هموطنان همکاری دارد.

۲ حوزه مقاومت بسیج خواهران در سطح شهرستان میبد فعال است.

تاکنون ١٥٠ نفر در استان یزد به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد ٢٠ نفر فوت کردند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.