دیدار سوم نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم های گیتی‌پسند اصفهان و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۶ روز دوشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم گیتی پسند با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز میدان شد.

تیم گیتی‌پسند در این دیدار، کار خود را هجومی آغاز کرد و حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید و توانست توسط سعید احمد عباسی، والکس رایماندو و محمدحسین درخشانی سه گل به ثمر برساند.

تیم میهمان که پرانگیزه بازی می کرد یکی از گل ها را توسط طاها نعمتیان جبران کرد تا نیمه نخست این دیدار سه بر یک پایان یابد.

در نیمه دوم، هر دو تیم برای گلزنی تلاش کردند و تیم سن ایچ که روی ضدحملات خطرناک ظاهر می شد نتوانست از موقعیت های خود بهره ببرد.

در ادامه بازی تیم گیتی پسند نیز حملاتی را روی دروازه میهمان تدارک دید که در ضربات نهایی با بی دقتی به بیرون رفت .

در این نیمه به دلیل اعتراض به داوری توسط تیم بازیکنان تیم میزیان، بازی برای دقایقی متوقف شد.

گیتی‌پسند در ادامه توسط محمدرضا سنگ سفیدی و  آلکس فالکون گل های چهارم و پنجم خود را  به ثمر برساند و طاها نعمتیان نیز گل دوم سن ایچ را در دقایق پایان بازی وارد دروازه میزبان کرد تا تیم گیتی پسند در پایان این دیدار با نتیجه ۵ بر۲ سن ایچ ساوه را مغلوب خود کند و با این پیروزی به فینال لیگ برتر فوتسال کشور راه یابد.

دیدار اول این مرحله را گیتی پسند با نتیجه ۷ بر ۴  و دیدار دوم را سن ایچ با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شده بودند.

ناظر این دیدار منوچهر نظری بود و ایمان غلامی، علی احمدی، مرتضی شعبانی و مصطفی کرد، قضاوت این  دیدار را بر عهده داشتند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در باره برگزاری مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ گفت: به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال و موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این ویروس، تاریخ دیدار فینال رقابت های فوتسال لیگ برتر تغییر کرد. 

به گفته وی، این تصمیم برای حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، داوران، عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه و با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا و کسب زمان مکفی برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور گرفته شد.

فینال این مسابقات پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال ۱۳۹۹ بین دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.