دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و محمد سیما قم، عصر دوشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پیروزی اصفهان با حضور هواداران این تیم برگزار شد و در پایان میزبان با نتیجه پنج بر ۲ پیروز میدان شد و به‌عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد.

در این دیدار تیم گیتی پسند که دیدار رفت را در این مرحله با پیروزی سپری کرده بود با تشویق هوادارانش بازی را هجومی آغاز کرد و توانست توسط والکس "رایماندو" به گل اول برسد.

تیم حریف نیز در خارج از خانه، بازی خوبی ارائه داد و توانست حملاتی را روی دروازه گیتی پسند تدارک ببیند و توسط علیرضا وفایی ۲ گل به ثمر برساند.

در ادامه بازیکنان گیتی پسند بر حملات خود افزودند و با بازی هوشمندانه‌ توسط مرتضی عزتی گل تساوی را به ثمر رساندند و در ادامه سعید احمد عباسی، گل سوم را نیز برای تیم میزبان زد.

پنج دقیقه به پایان بازی، نماینده قم که با دروازه‌بان خود به سمت دروازه گیتی پسند حمله می کرد نتوانست از موقعیت‌های خود بهره ببرد تااینکه تیم گیتی پسند در یک حمله توسط علی‌اصغر حس زاده به گل زیبایی دست یافت و با چهار گل از حریف خود پیشی گرفت.

در ثانیه‌های  پایانی بازی، داور برای تیم محمد سیمای قم پنالتی در نقطه دوم را گرفت که بهزاد رسولی ملی‌پوش امید گیتی پسند، پنالتی را دفع کرد.

در ادامه بازی، گیتی پسند توانست گل پنجم خود را توسط حمید احمدی به ثمر برساند و این دیدار را با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ پیروز به سود خود تمام و به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.