احمدرضا هادی مدیر اجرایی تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این تصمیم با توجه به عدم کسب نتایج مطلوب و دلخواه مورد نظر از سوی هیات مدیره باشگاه در 24 ساعت گذشته اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: جایگزین رستمی، مهدی مصطفوی مربی فعلی این تیم فوتسال است که هدایت آن را در ادمه لیگ برتر عهده دارد و از زحمات سعید رستمی برای این تیم قدردانی می شود که صادقانه برای موفقیت هایپر تلاش کرد.

وی ابراز امیداوری کرد با این تغییرات و همت بازیکنان در ادامه لیگ برتر فوتسال کشور هایپر بتواند نتایج دلخواه خود را کسب نماید.

تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر در فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته یک کشور توانست در رقابت های نیمه نهایی با نتیجه ۷بر سه سفیر گفتمان تهران را شکست دهد و برای نخستین بار به لیگ برتر فوتسال کشور راه یابد.در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بعد از پنج سال اصفهان با تیم های گیتی پسند و هایپر شاهین شهر دو نماینده در این رقابت ها دارد که باعث می شود لیگ برتر فوتسال برای اصفهانی ها داغ تر شود.تیم هایپر شهر شاهین شهر هم اکنون با ۸ امتیاز در رده ۱۲ لیگ ۱۴ تیمی فوتسال کشور قرار دارد و گیتی پسند اصفهان نیزبا ۱۶ امتیاز دوم است.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.