به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند، اعضای تیم سپاهان با تاخیر روانه ورزشگاه شدند.

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان در این خصوص و اصرار هواداران این تیم برای برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران، گفت: سلامتی مهم است ولی من شب گذشته در مراسم هماهنگی پیش از مسابقه هم گفتم که بهتر است این بازی لغو شود. بازی ما با استقلال در جام حذفی به خاطر آلودگی هوا لغو شد. اگر قرار به سلامتی است، این مسابقه هم باید لغو می شد.

وی ادامه داد: ما دو ساعت در هتل حبس بودیم و فیلم هایش هم موجود است. هواداران ما حق دارند. این مسابقه ای است که شاید سرنوشت قهرمانی را تعیین کند. ما حتی پیشنهاد دادیم در همان روز که بازی معوقه استقلال با فولاد (۲۸ اسفند) برگزار می شود، ما هم با پرسپولیس بازی کنیم. حتی گفتیم حاضریم دو یا سه روز یکبار به میدان برویم ولی قبول نکردند.

سرپرست تیم سپاهان گفت: هواداران ما حاضر بودند حتی در این مسابقه شرکت نکنیم و بازی سه بر صفر به سود حریف شود ولی اعلام کردند که حتما باید به ورزشگاه برویم.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا بازی طبق قانون بعد از ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار می شود؟ تصریح کرد: بگذارید فعلا به استادیوم برسیم. فعلا در اتوبوس هستیم. (ساعت حدود ۱۶:۳۰)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.