مجتبی یادگاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امور برق شهرستان چادگان امسال در جشنواره شهید رجائی و در جهت جذب اعتبارات رتبه برتر را به دست آورد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش جهادی همکاران کمترین خاموشی‌ها را داشته‌ایم.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی بیش از ۱۶۳ درصد اعتبارات امور برق شهرستان جذب شده است، در حوزه پایش به صورتی است که عملکرد شعب برق استان به صورت شاخصی و ساعتی قابل مشاهده است.

امور برق شهرستان چادگان ۱۶ هزار و ۵۰۰ مشترک برق دارد

مدیر امور برق شهرستان چادگان افزود: امور برق شهرستان ۱۶ هزار و ۵۰۰ مشترک برق دارد که ۸۳.۳ درصد مشترکین خانگی، پنج درصد عمومی، ۴.۵ درصد کشاورزی، پنج درصد صنعتی و ۶.۷ درصد مشترک تجاری هستند، تمام واحدهای مسکونی در دو شهر چادگان و رزوه و تمام روستاهای شهرستان تحت پوشش شبکه برق هستند.

وی با بیان اینکه در منطقه چنارودعملیات بازسازی، تعمیرات و بهسازی برق در حال اجرا است، گفت: پروژه بهسازی معابر شهری چادگان با بیش از ۱۶۰ میلیون تومان هزینه و همچنین بهسازی برق معابر در روستاهای آنالوجه، کمیتک و مشهد کاوه با همین میزان اعتبار انجام شده است.

یادگاری با بیان اینکه جهت پیشگیری از سرقت تجهیزات برقی سیم‌های مسی به آلومینیوم تبدیل شدند، گفت: سالانه ۸۰ درصد بودجه صرف جایگزینی سیم‌های به سرقت رفته برق می‌شود.

چادگان شاخص کاهش میزان خاموشی را دارد

وی با بیان اینکه امور برق شهرستان چادگان شاخص کاهش میزان خاموشی را دارد، گفت: به دنبال کمبود درصد وصول مطالبات میزان اعتبارات تخصیصی نیز کاهش پیدا کرده است.

مدیر امور برق شهرستان چادگان بیان داشت: به دنبال حذف قبوض کاغذی مشترکان برق می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن و یا مراجعه به سایت شرکت توزیع برق از میزان برق مصرفی مطلع و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین نیروگاه خورشیدی ۵۰ کیلو وات غرب استان اصفهان توسط بخش خصوصی در مناطق روستایی شهرستان با هزینه چهار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

یادگاری به تشریح مهمترین پروژه‌های سال ۹۸ پرداخت و گفت: به منظور تأمین برق پایدار عملیات بهسازی و نوسازی شبکه‌های برق روستاهای اورگان، فراموشجان، پرزگان، دولت آباد و آنالوجه با اعتباری بالغ بر ۱,۳۲۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی مطلوب به ویژه در فصل زمستان تعمیر و سرویس دهی شبکه‌های فشار متوسط در روستاهای بخش چنارود با اعتباری بالغ بر ۱,۲۵۰ میلیون ریال و همچنین سرویس و بهسازی ۱۴۵ پست هوایی در بخش کشاورزی، شهری و روستایی انجام شده است.

مدیر امور برق شهرستان چادگان تصریح کرد: جهت تامین برق انشعابات بارانی جدید و افزایش ولتاژ برق بخش کشاورزی ۱۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۴ دستگاه پست هوایی اجرا شده است.

وی افزود: سرویس و تعمیرات خطوط فشار متوسط به طول ۷۵ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲,۶۲۰ میلیون ریال در جهت تامین برق با کیفیت و مداوم، تعمیرات شبکه ای فشار متوسط به صورت خط گرم با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال و تعویض و نوسازی ۳۰۰ دستگاه کنتور برق در سطح شهرستان انجام شده است.

تبدیل ۱۸ کیلومتر شبکه هوایی سیمی به کابل خود نگه دار

یادگاری گفت: تبدیل ۱۸ کیلومتر شبکه هوایی سیمی به کابل خود نگه دار در جهت کاهش اتصالی‌ها و افزایش ایمنی شبکه در روستاهای دولت آباد، کوگانک سرچشمه، اورگان، خرسانک هجرت، حرمانک، علی آباد، فراموشجان، انالوجه، حرمانک سردره، خرسانک سفلی، و شهرهای رزوه و چادگان با اعتباری به مبلغ هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی افزود: تجهیز ۱۰۰ درصدی انشعاب دیماندی به کنتور فهام با هزینه‌ای بالغ بر سه هزار میلیون ریال، توسعه و بهسازی شبکه خیابان قدس با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال، سرویس و تعمیرات خطوط فشار ضعیف به تعداد ۵۲ اصله پایه برق و با طول سه کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

مدیر امور برق شهرستان چادگان از تجهیز و نوسازی دو هزار دستگاه چراغ روشنایی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر دو میلیون تومان خبر داد و افزود: امسال ۸۵۰ پلمپ ضد سرقت برق با اعتباری بالغ بر ۱,۱۰۰ میلیون ریال جهت نصب شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1362851
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.