آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بزرگ اصفهان با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: همه مراجع و علما از مردم خواستند تا امروز در انتخابات شرکت کنند زیرا ارزش جهاد را دارد و تیری به چشم دشمنان است.

وی خطاب به افراد که واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوم اسفند هستند، اظهار داشت: هر مذهبی که دارید، ایرانی هستید و برای احترام به شهر و کشور خود پای صندوق‌های رای حاضر شوید.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اهمیت رای دادن به افراد اصلح، خاطرنشان کرد:  هنوز این مطلب در کشور ما جا نیفتاده است و بر اساس خط بازی، فامیلی و همشهری بودن رای داده می‌شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه این از اشکالات ذهنی است، ادامه داد: عده‌ای غافل از این هستند که انتخابات، امتحان الهی است و ما باید به بهترین‌ها رای دهیم.

وی گفت: باید به افرادی رای دهیم که به درد جامعه و مملکت بخورند و صفاتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند مانند مومن، با تقوا، مدیر، مدبر و مخالف با دشمن را داشته باشند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات برای دشمن بسیار مهم است، اضافه کرد: آنها انتخابات را زمینه‌ای برای کارهای خود می‌دانند و نمی‌خواهند مردم پای صندوق‌های رای بروند و اگر رفتند، مانند سال ۸۸ تلاش می‌کنند تا جنگ راه بیندازند.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ پس از رای خوبی که مردم دادند، آن شیطنت‌ها را بوجود آوردند و تعدادی کشته شدند و به تجهیزات دولتی خسارت‌های زیادی وارد شد حتی پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه دشمن از پای صندوق رای رفتن مردم بسیار عصبانی می‌شود، گفت: این دفعه هنوز مردم پای صندوق‌های رای نرفتند، بغض آنها ترکید و چند نفر از اعضای شورای نگهبان مانند آیت‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی و آقای کدخدایی را تحریم کردند.

وی تاکید کرد: این کارها، دلیل بر این است که دشمنان چیز دیگری ندارند که تحریم کنند و فقط شخصیت‌ها را تحریم می‌کنند یعنی به بن‌بست کامل رسیدند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه آنها تا کنون چندبار سپاه پاسداران را تحریم کردند، اضافه کرد: این تحریم‌ها، فرصت خوبی برای کشورمان جهت خوداتکایی و پیشرفت ایجاد کرده است.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، گفت: رجب از ماه‌های ممتاز است و جنگ کردن در این ماه حرام می‌باشد اما سعودی ها احترام این ماه را هم نگه نداشتند و به مسلمانان یمنی حمله کردند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) و سالگرد شهادت شهید محلاتی را گرامی داشت و به روایتی از امام محمد باقر(ع) اشاره و تصریح کرد: این روایت درباره علاقه‌مندی به امیرالمومنین و به این معناست که هرکس امام علی(ع) را دوست داشته باشد، کناهگار نمی‌شود که عده ای از این روایت، برداشت نادرست داشته‌اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دوم اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.