حضور در انتخابات علاوه بر انجام مسؤولیت اجتماعی و استفاده از حق قانونی، تلاشی است برای تحکیم امنیت و اقتدار ملی که نشان دهنده مردم سالاری دینی در کشور است ؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها انتخابات در بخش‌های مختلف در کشور برگزار شده و همیشه این مردم  برنده واقعی انتخابات در طول چهل و یک سال گذشته بودند.

نقش رسانه‌های داخلی و مسوولان و فعالان فرهنگی و رسانه ای وقتی نمایان می‌شود که این حضور و حماسه سازی دوباره  مردم  به بهترین شکل به دنیا مخابره شود و نقشه شوم دشمنان نظام نقش بر آب شود.

همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نمایش مردم سالاری دینی به جهانیان با حضور ملت ایران در انتخابات است.

علی احمدی که خود را دانشجو معرفی کرد در باره حضور خود در پای صندوق رای اظهار داشت: در این برهه از زمان با حضور خود در پای صندوق های رای در سرنوشت کشور خود شرکت خواهم کرد و این رای من تاثیرگذار است.

وی اظهارداشت: امیدوارم  مجلس یازدهم یک مجلس خوب و مردمی باشد و نمایندگانی هم که انتخاب می‌شوند به فکر مشکلات ومردم باشند و خود را جدا از مردم ندانند.

این شهروند اصفهانی گفت: هجمه رسانه‌ای دشمن در این برهه از زمان هم فعال است و این ما هستم که با حضور پرقدرت خود نقشه شوم دشمنان را نقش برآب می کنیم.

همچنین زن مسنی که خود را طاهره رفیعی معرفی کرد به ایرنا گفت: در طول ۴۱ سال گذشته در همه انتخاب‌های انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت کردم و امروز صبح هم اول وقت حضور یافتم چون یک وظیفه دینی شرعی و ملی است.

وی گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت وآرامش باشد و باعث نامیدی بدخواهان کشور شود.

وی از مردم خواست که به پای صندوق های رای بروند و با حضور خود این دوبارحماسه ساز شوند.

این شهروند با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمن در زمینه حضورنیافتن مردم درپای صندوق های رای تصریح کرد: نماینده اصلح، عدالت خواه و مردمی می تواند به حل مشکلات بینجامد و این حضور می‌تواند در انتخابات موثر باشد.

حیدر قاسمی رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از آمادگی کامل این استان برای حماسه‌سازی مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نمایندگانی که با پشتوانه رای بیشتری به مجلس راه یابند در کار قانونگذاری قوی‌تر عمل خواهند کرد.

در انتخابات امروز ۲۹۱ نامزد اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند، این استان در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد و  سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر  دراین استان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.