گوشه و کنار خیابان‌های فرعی و اصلی محدوده مرکزی شهر اصفهان، آحاد جمعیتی را نشان می‌داد که آمده بودند تا اعلام کنند هنوز هم تا همیشه به پای عهد و پیمان سال ۵۷ خود با انقلاب هستند.

آنها آمده بودند تا مسیر جمعه آینده دوم اسفند را برای حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای هموار کنند و به نوعی رزمایش حضور خود را به نمایش بگذارند.

این ملت حماسه‌سازی که نه از سوزش و سرمای هوا و نه از تهدید و تحریم دشمن می هراسند می‌خواهند مانند گذشته ثابت کنند که پای تعهد و وفای خود به انقلابی که امام خمینی (ره)سنگ  بنای آن را نهادند، خواهند بود.

سیل خروسان آنها  امروز به خیابان‌ها آمدند تا بگویند آماده‌اند تا با دل‌های دریایی‌شان، سرانگشتان خود را در روز دوم اسفند همرنگ آسمان لاجوردی شهرشانشان خواهند کرد تا آن را سایه‌ سار امنیت کشورشان کنند.

مادری ویلچرنشین که به کمک فرزند خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام اصفهان حضور یافته بود در حالی که عکس سردار قاسم سلیمانی را در دست داشت، گفت:  از دوران جوانی با چالاکی و دو پای خود برای انقلاب قیام کردم و الان هم برای دفاع از خون سرداران شهید کشورم با هر شیوه‌ای در تمام صحنه‌ها حضور می‌یابم.

منیژه صبایی که خود را همسر یکی از شهدای دفاع مقدس معرفی کرد، افزود: حضور تک تک افراد جامعه در این راهپیمایی بیانگر دلبستگی آنها به انقلاب و نظام است و باید در هر شرایطی تا پای جان هم برای آن ایستادگی کرد.

وی با بیان‌اینکه در هر دوره انتخابات بصورت خانوادگی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده‌ایم، گفت: در دوم اسفند امسال نیز بازهم دین خود را به نظام ادا خواهیم کرد.

مردی کهنسال که نوه سه ساله خود را با لباس رزم به راهپیمایی آورده و او را قلمدوش نشانده است نیز گفت: ۲۲ بهمن، جشن انقلابی است که به دست کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان این سرزمین به ثمر رسید.

حاج مهدی صالحی، در حالی که شعار "مرگ بر آمریکا" را به نوه‌اش می‌آموخت، افزود: از هم‌اکنون باید فرزندان و نوادگان خود را با دشمنان پلید کشورمان آشنا کنیم تا آنها هم راه انقلاب را همچنان ادامه دهند.

وی با تاکید بر حضورش در انتخابات مجلس گفت: انتخابات، نعمت و ثمره انقلاب است که به مردم کشور عطیه شده است تا بتوانند با انتخابی آگاهانه، سرنوشت خود را رقم بزنند.

این شهروند اصفهانی نیز با بیان‌اینکه از سال ۵۷ تاکنون در تمام انتخابات شرکت و شناسنامه اش را به مهر رنگین آن مزین کرده است، اظهار داشت: در انتخابات پیش رو نیز پرشورتر از گذشته به صحنه خواهیم آمد تا نشان دهیم انقلاب ما به پشتوانه مردم، همیشه زنده و پابرجاست.

سمیه آبدار، معلم بازنشسته‌ای که همراه همسر جانباز خود با در دست‌داشتن پرچم سه رنگ زیبای ایران در گوشه‌ای از میدان امام اصفهان ایستاده بود نیز گفت: این میدان، خود شاهدی بر حضور گسترده مردم اصفهان در تمام رویدادها و حماسه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه همه مردم ایران به‌ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان، خود را برای حفاظت از نظام و انقلاب مسوول می‌دانند، خاطرنشان کرد: همسرم در سال ۵۹ در منطقه غرب کشور در راه دفاع از کیان انقلاب مجروح شد ولی هیچگاه گام خود را برای حضور در حماسه‌های ملی و ارزشی کشور عقب نکشید.

او که خود سال‌ها دانش‌آموزان بسیاری را با آموزه‌های مکتب اسلام و انقلاب آشنا کرده است، تصریح کرد: امروز باید در کتاب‌های درسی دانش‌آموزانمان، قساوت و سنگدلی دشمن بیش از پیش نوشته بود تا آنها هم در آینده به‌دنبال هیچ سازشی با دشمنان نباشند.

این شهروند اصفهانی افزود: حضور انبوه مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که در روز دوم اسفند نیز رسالت دینی و میهنی خود را ایفا خواهند کرد و در صحنه حماسه‌ساز دیگری با عنوان انتخابات حضور خواهند یافت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.