علیرضا نصر روز جمعه در مراسم افتتاح طرح‌های شهرداری منطقه ۱۱ (رهنان) اصفهان افزود: بر مبنای بودجه مذکور در سال آینده ۱۱۳ طرح شاخص شهری، ۲۴۰ طرح منطقه‌ای و ۹۰۰ طرح در مناطق شهری در کلانشهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیداریم هر آنچه در حیطه شهری وظیفه داریم به درستی انجام دهیم، تصریح کرد: نیازهای مردم در مناطق مختلف شهر را باید به بهترین شکل رفع کرد تا رضایت مردمی به بهترین شکل به‌دست آید.

رییس شورای شهر بودجه امسال شهرداری اصفهان حدود ۴۱ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و اظهارداشت: با این مبلغ طرح‌های مناسبی در ماه‌های گذشته در اصفهان اجرا شد و در کل سرزندگی اصفهان در ابعاد مختلف را می‌توان مشاهد کرد.

نصر ایجاد عدالت در برخورداری از خدمات شهری را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: باید همترازی در خدمات در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان محقق شود و شکاف بین مناطق کاهش پیدا کند.

طرح منبع ذخیره آب ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ که با هزینه اجرای ۳۰ میلیارد ریال در مدت زمان هشت ماه در مساحت حدود یک هزار متر مربع ساخته شده  امروز به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار اصفهان در محدوده شهرداری منطقه ۱۱  افتتاح شد. 
حجم خاکبرداری این مجموع هشت هزار متر مکعب بوده و سه عدد موتور ۳۰ کیلو وات بر روی آن نصب شده است.

همچنین ورزشگاه روباز توانا به مساحت یک هزار متر مربع با هزینه پنج میلیارد ریال و مدرسه امام سجاد(ع) رهنان دیگر طرح‌های افتتاح شده منطقه  بود.

 شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان با حدود هزار و ۱۰۰ هکتار وسعت و بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در مرز غربی اصفهان و همجوار با شهرستان خمینی‌شهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.