کیوان صادقی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل سربداران سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار تیم ما بازی خوبی ارائه کرد و بازیکنانم در دفاع خوب ظاهر شدند و با عملکرد خوب دروازهبانمان تواتنستیم پیروز میدان شویم.

وی گفت: ما در نیمه دوم از نظر تاکتیکی تغییراتی انجام دادیم و این موضوع باعث شد تا بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم و اختلاف گل تیم خود را بالا ببریم.

وی در ادامه از تیم سربداران سبزوار نیز به‌عنوان یکی از تیم‌های خوب و پرتلاش لیگ برتر نام برد و اظهار داشت: این تیم از همه جهت شرایط خوبی دارد و یک تیم کامل است که برای سایر تیم‌ها دردسرساز می‌شود چون از کوچکترین فرصت‌هایش بهره می‌برد.

سرمربی ذوب‌آهن با ابراز امیدواری برای کسب نتایج در خور تیمش در دیدارهای آینده لیگ برتر هندبال کشور افزود: داور این دیدار نیز با این که اشتباهاتی داشت در مجموع قضاوت خوبی کرد.

از هفته دهم لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سربداران سبزاوار در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه نزدیک ۳۲ بر ۲۵  پیروز میدان شد.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور در دو گروه الف و ب برگزار می‌شود که تیم ذوب‌آهن در گروه الف با ۱۵ امتیاز در رتبه دوم و تیم سربداران سبزوار در همین گروه با ۱۰ امتیاز در  رتبه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.