دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سربداران سبزاوار از هفته دهم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان پیروز میدان شد.

تیم ذوب‌آهن در این دیدار خانگی که با حضور بیش از یکصد تماشاگر برگزار شد، در یک بازی هوشمندانه از موقعیت‌های خود بخوبی بهره برد و در نهایت با نتیجه نزدیک ۳۲ بر ۲۵ میهمان خود را از پیش‌رو برداشت.

در این دیدار برای تیم ذوب‌آهن محمدامین فرهادی، عباس اسدزاده، عادل اسدی، فرهان باباصفری، محمد سیاوشی، رضا عزتی، علی زُلفی، علی شیرانی، محمد بهنام‌نیا، علی مانیان، جهانبخش شیبانی، وحید مسعودی، محمد کیانی، مجید مسعودی، میلاد حیدری و حسین رحمتی با هدایت کیوان صادقی بازی کردند.

در تیم سربداران سبزوار نیز محسن گلزاریان، پوریا بهنام‌فر، مرتضی فرزین‌طلب، پوریا فتاحی، ایمان یحیایی، هادی طالبی، یونس آثاری، حجت‌الله راهشناس، احسان مهابادی، امیر مسکنی، کیوان رحیمی‌ژیان، سعید علوی، حامد رحیم‌زاده، محمد رعیتی،  ایمان کوثری و مهیار حاج شمسایی با سرمربیگری علی شعبانپور به میدان رفتند.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور در دو گروه الف و ب برگزار می شود که تیم ذوب‌آهن در گروه الف با ۱۵ امتیاز در رتبه دوم و تیم سربداران سبزوار در همین گروه با ۱۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.